دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
حجت الاسلام اکبری - مرکز خدمات

حوزه/ مدیرعامل موسسه مسکن طلاب و روحانیون داشتن یک عزم و اراده قوی برای تحقق هدف را مورد تأکید قرارداد و گفت: داشتن روحیه جهادی، عشق، علاقه، همدلی و انگیزه حرف اول را در هر سازمانی می‌زند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام  اکبری پنجشنبه شب در همایش رابطین مسکن مرکز خدمات با بیان اینکه در ساختار این مرکز پنج استان جایگاه معاونت داریم و در باقی مناطق کارشناسان مسکن انجام وظیفه می‌کنند گفت: پس از تغییر ساختار مسکن و فراهم شدن شرایط برای ارائه خدمات هدفمند، لازم بود که در جلسه‌ای سیاست‌های مرکز تبیین و برنامه‌های سال 95 ابلاغ گردد.

وی بیان کرد: آشنایی با کارشناسان مسکن مرکز، آشنایی کارشناسان مسکن باسیاست‌های مرکز و تبیین برنامه‌ها، هماهنگی هر چه بیشتر صف و ستاد، تقویت روحیه کار تیمی و جمعی و پاسخگویی به سؤالات و ابهامات کارشناسان از اهداف برگزاری این نشست است.

مدیرعامل موسسه مسکن طلاب و روحانیون با بیان اینکه چند مؤلفه در تحقق یک کار بزرگ مؤثر است، تصریح کرد: داشتن برنامه، هدف، سیاست، راهبرد و راهکار از مؤلفه‌هایی هستند که برای موفقیت به آنها نیاز داریم.

وی با اشاره به اینکه داشتن نیرو و امکانات از دیگر مؤلفه‌ها برای انجام کارهای بزرگ است، گفت: تجربه، دلسوزی، خلاقیت، توانمندی و داشتن دانش کافی از ویژگی‌های نیروهای انسانی موفق است.

حجت الاسلام  اکبری داشتن یک عزم و اراده قوی برای تحقق هدف را مورد تأکید قرار داد و افزود: داشتن روحیه جهادی، عشق، علاقه، همدلی و انگیزه حرف اول را در هر سازمانی می‌زند و اگر همه امکانات را داشته باشید و این ویژگی‌ها را نداشته باشید کاری انجام نخواهد شد.

وی بیان کرد: به مدد الهی من معتقدم با نیروهایی که امروز در بخش مسکن مرکز خدمت جمع شده‌اند شرایط برای رسیدن به اهداف عالی فراهم شده است.

مدیرعامل موسسه مسکن طلاب و روحانیون گفت: امروز نقشه راه مشخص است و نیروهای با تجربه و متخصصی در حوزه مسکن وجود دارد و عزم و ارائه قوی نیز برای این کار محیا شده است و امیدواریم با وجود این نیروها دغدغه ما برای چند سال آینده کم شود.

وی بیان کرد: حوزه علمیه پایگاه استراتژیک اهل‌بیت در عالم است و امیدواریم با این نیروها بخشی از دغدغه‌ها نسبت به معیشت و مسکن طلاب و روحانیون حل شود.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha