یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمد کارگر شورکی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران یزد در آیین تجلیل از اساتید برتر مدارس علمیه با ارائه آمارهایی، اقدامات علمی - پژوهشی حوزه علمیه خواهران استان در سال ۹۴ را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد کارگر شورکی، در آیین تجلیل از اساتید برتر مدارس خواهران یزد، یاد و خاطره شهید محراب آیت الله صدوقی(ره) را به عنوان مؤسس اولین مدرسه خواهران استان را گرامی داشت و با یادآوری خدمات ارزشمند مدارس خواهران در سطح استان در زمینه های مختلف آموزشی، پژوهشی و فرهنگی  به بیان اهمّ فعالیت های پژوهشی در سال 94 پرداخت و گفت : در سال 94 تعداد 32 پایان نامه دفاع و 106 تحقیق پایانی انجام شده است.

وی افزود : برگزاری 30 کرسی آزاد اندیشی، 45 نشست علمی پژوهشی در استان، دو همایش و یک جشنواره علمی پژوهشی، 10 نمایشگاه، 10 مسابقه علمی و 50 کارگاه علمی پژوهشی از فعالیت های پژوهشی حوزه استان می باشد.

مدیر حوزه علمیه خواهران یزد، ارسال 388 اثر پژوهشی به جشنواره ملی علامه حلی و 101 اثر به مسابقات بانوی کرامت را از برکات فعالیت های علمی پژوهشی حوزه خواهران استان برشمرد و تصریح کرد: هشت کانون پژوهشی در مدارس سطح دو، سه انجمن علمی در سه مدرسه سطح سه و 16 هسته علمی پژوهشی در سطح استان یزد فعالیت می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین کارگر شورکی با اشاره به پنج مورد وقف به حوزه خواهران استان در طول یکی دو سال گذشته، نگاه همگان را به آینده معطوف کرد و افزود: در آینده باید مشخص شود که دست اندرکاران حوزه های علمیه خواهران که افتخار سربازی امام زمان(عج) را دارند، چه خدماتی ارائه کرده اند، چرا که ما برای « إِنْ أَحْسَنتُمْ أَحْسَنتُمْ لأَنفُسِکمْ) خدمت می کنیم.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha