سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
سید عبدالله قدمی - حوزه کرمانشاه

حوزه /آئینی در راستای گرامیداشت و قدردانی از اساتید حوزه و دانشگاه در مدرسه امام خمینی (ره) کرمانشاه برگزار می شود.

حجت الاسلام سید عبدالله قدمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه از برگزاری آئین بزرگداشت مقام استاد مطهری (ره) خبر داد و عنوان داشت: به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری (ره) آئینی در راستای گرامیداشت و قدردانی از اساتید حوزه و دانشگاه در مدرسه امام خمینی (ره) برگزار می شود.

مدیر مدرسه امام خمینی (ره) شهرستان هرسین با اشاره به ضرورت ترویج افکار و اندیشه های استاد مطهری (ره) در حوزه های علمیه ابراز داشت: حفظ روحیه انقلابی و ترویج و توسعه اسلام ناب محمدی با تبیین اندیشه های علمای بزرگ اسلام تحقق می یابد.

این استاد حوزه علمیه ادامه داد: مطالعه آثار و کتب استاد مطهری (ره) موجب تحول و شکوفایی دونهاد حوزه علمیه و دانشگاه ها خواهد شد لذا طلاب علاوه بر تلاش در علوم حوزوی نسبت به مطالعه علوم غیرحوزوی نیز اهتمام ویژه داشته باشند.

حجت الاسلام قدمی عنوان داشت: تمهیدات لازم برای تبیین اندیشه های استاد مطهری (ره) در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) اندیشیده شده است.

وی در پایان گفت: مسئولان دانشگاه ها و حوزه های علمیه در جهت تبیین زندگی علمی و عملی استاد مطهری (ره) توجه ویژه داشته باشند و مبانی و اندیشه های این عالم بزرگ را به نسل جوان معرفی کرده و انتقال دهند.

شایان ذکر است در آئین گرامیداشت مقام معلم که به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری (ره) برگزار می شود با اهداء جوایزی از اساتید حوزه و دانشگاه تقدیر و قدردانی خواهد شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha