چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
 عبدالخالق عبداللهی

حوزه/ استاد حوزه کرمانشاه گفت: طلاب و روحانیون در هویت دهی و فرهنگ سازی دینی در جامعه نقش مهمی به عهده دارند و خوشبختانه در این مسیر توفیقات بسیاری حاصل شده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در کرمانشاه جمعی از کادر مدیریتی حوزه علمیه کرمانشاه به مناسبت تجلیل از مقام شامخ استاد با حجت الاسلام و المسلمین عبدالخالق عبداللهی دیدار کردند.

حجت الاسلام و المسلمین عبداللهی در این مراسم ، حوزویان را جهادگران فرهنگی خواند و اظهار داشت: حوزویان حافظان قرآن و مروجان اصلی دین هستند و با همت خود، می توانند علوم و احکام دینی را در جوامع تبیین نمایند.

این استاد حوزه علمیه ادامه داد: طلاب و روحانیون در هویت دهی و فرهنگ سازی دینی در جامعه نقش مهمی به عهده دارند و خوشبختانه در این مسیر، توفیقات بسیاری حاصل شده است.

حجت الاسلام و المسلمین عبداللهی گفت: نقش حوزه های علمیه جلوگیری از ترویج فرهنگ منحط غربی در جامعه و پاسداری از حریم دین می باشد، قطعأ با پاسداری از شریعت عنایات خداوند نیز شامل حال انسان ها خواهد شد.

وی در پایان به مقام و جایگاه با اهمیت معلمین و اساتید اشاره و ابراز داشت: تقویت باورها و انتقال اندیشه های علمای بزرگ اسلام در جامعه توسط معلمین و اساتید امکان پذیر است، اساتید حوزه و دانشگاه از این فرصت گرانبها نهایت استفاده را ببرند.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha