جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 378892
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸
مبلغان

حوزه/مراسم بزرگداشت مقام شامخ معلم، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری با حضور اساتید حوزوی و دانشگاهی در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان هرسین، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام روح الله باقری در این مراسم با تاکید بر این که شهید مطهری به دنبال کسب شهرت و مقام از این راه نبود، اظهار داشت: تألیفات استاد مطهری پاسخگوی نیازهای جامعه بود و به همین منظور نگاشته شد.

امام جمعه شهرستان هرسین خطاب به اساتید حوزوی و دانشگاهی عنوان داشت: اساتید باید متواضع بوده و قواعد و اصول شغل خود را فراگیرند و با اخلاص و نشاط در کلاس های درس حضور یافته و مشکلات شخصی خود را وارد فضای کلاس نکنند.

وی تصریح کرد:  اساتید باید با تبعیت از سیره امام راحل (ره) نظم را در حضور به موقع در کلاس های درس لحاظ کنند و به وقت دانشجویان و دانش آموزان احترام گذارند.

حجت الاسلام باقری خاطرنشان کرد: دانشگاه ها باید پویایی داشته باشند و دانشجویان با کمک اساتید و معلمان، تشکل های دانشجویی را تشکیل داده و نسبت به فضای جامعه بی تفاوت نباشند.

امام جمعه هرسین در پایان ابراز داشت: خوشبختانه فضای فعالیت خصوصأ در حوزه های علمیه نسبت به گذشته باز و آزاد است و طلاب و اساتید باید قدردان این فرصت طلایی باشند.

گفتنی است در پایان این مراسم از اساتید حوزوی و دانشگاهی این شهرستان تجلیل به عمل آمد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha