جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی - کرمانشاه

حوزه/مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در مراسم اختتامیه مسابقات قرآن و عترت، عنوان داشت: طلاب از همان ابتدای ورود به حوزه نسبت به حفظ قران کریم، اهتمام ویژه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، در کرمانشاه مسابقات قرآن و عترت با حضور بیش از 50 طلبه از سراسر استان، در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) استان کرمانشاه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید حبیب الله موسوی در اختتامیه این مراسم با اشاره به اهمیت حفظ آیات قرآن کریم عنوان داشت: طلاب و مروجان دین از ابتدای ورود به حوزه، حفظ آیات قرآن را سرلوحه کار خود قرار دهند.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: خوشبختانه طلاب و مروجان دین انس بیشتری با قرآن پیدا کرده اند و در منابر خود از آیات قرآن استفاده می کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه قران کریم روح انسان ها را جلا می بخشد ابراز داشت: قرآن کریم بزرگترین هدیه خداوند متعال به بشریت است؛ لذا با حفظ آن می توان گنجینه های غنی آن را در اختیار دیگران قرار داد.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به برکات قرآن کریم یادآور شد: آیات روح بخش قرآن آرامش بخش روح بشریت بوده و انسان را از آتش دوزخ در امان نگاه می دارد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی تأکید کرد: طلاب همانگونه که در تحصیل علوم دینی جدیت لازم را دارند، نسبت به حفظ و فراگیری مفاهیم قرآن نیز اهتمام ویژه ای داشته باشند.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت: طلاب مستعد از ظرفیت های قرآن کریم، در جهت ترویج و تبیین آن در جامعه استفاده کرده تا علاوه بر سعادت و تکامل خود، دیگران را  به سعادت برسانند.

شایان ذکر است 50 طلبه و مبلغ حوزه علمیه در چهار رشته حفظ موضوعی، مفاهیم، دعا و اذان و در دو بخش کتبی و شفاهی قرآن کریم برگزار شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha