جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 378901
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹
سید جواد حسینی کیا

حوزه/عضو هیأت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه گفت: تربیت طلاب انقلابی از نیازهای امروز جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه آئین تجلیل از مقام استاد، پژوهشگران، اساتید و طلاب برتر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان سنقر برگزار شد.

حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا با حضور در جمع اساتید و طلاب مدرسه علمیه امام خمینی (ره) سنقر با بیان اینکه  انقلاب اسلامی به برکت مجاهدت علمای دین به پویایی و بالندگی رسید عنوان داشت: شناخت ابعاد شخصیتی علمای بزرگ همچون استاد مرتضی مطهری (ره) موجب پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی می گردد.

وی اظهار داشت: ویزگی های اخلاقی و عرفانی استاد مطهری (ره) او را از دیگر علمای عصر خود متمایز کرده و در مباحث فلسفی و علمی حرف اول را می‌زد.

عضو هیأت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه ابراز داشت: امروزه به برکت روحانیون مجاهد، اسلام و انقلاب به سراسر جهان صادر شده است و شاهد دستاوردها و تربیت شیعیان در کشورهای اسلامی و غیر اسلامی هستیم.

وی با اشاره به جایگاه مقام استاد تصریح کرد: اساتید و معلمان همچون شمع می سوزند و انسان ها را کج روی بازداشته و به آن ها علم، تهجد، تلاش می آموزند.

نماینده مردم شهرستان سنقر در مجلس شورای اسلامی گفت: امروزه حوزه های علمیه نیازمند رهبرانی در خدمت انقلاب در جهت تبلیغ شریعت به تمام نقاط جهان هستند لذا اساتید حوزه های علمیه می توانند با همتی مضاعف طلابی انقلابی و برگرفته از اندیشه های شهید مطهری (ره) را تربیت نمایند.

نماینده طلاب و فضلای استان کرمانشاه در پایان خاطر نشان کرد: وظیفه حوزه های علمیه، ترویج اندیشه های استاد مطهری (ره) در مدارس علمیه می باشد و در تحقق این امر باید جدیت لازم را داشته باشند.

شایان ذکر است در پایان از اساتید و طلاب برتر در زمینه های پژوهشی و قرآنی با اهداء جوایز تجلیل بعمل آمد.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha