شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام ماندگاری - کرمانشاه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری، تربیت طلاب انقلابی را از ضرورت های امروز و فردای حوزه خواند و گفت: با الگوگیری از سیره شهدای انقلاب و دفاع مقدس، بسیاری از مشکلات فرهنگی جامعه برطرف خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه ، حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی ماندگاری در نشستی با مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه، اظهارداشت: برگزاری مسابقات حوزوی با محوریت کتاب های حوزوی موجب تشویق و ترغیب طلاب به مطالعه بیشتر و درک مطالب خواهد شد.

رئیس هیت امناء موسسه روایت سیره شهدا ادامه داد: همان طور که اخلاص و انگیزه لازمه کار تبلیغی طلاب و روحانیون است، ایجاد محتوای غنی و مفید نیز تأثیر گذاری فراوانی در اعتلای طلاب خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری، تربیت طلاب انقلابی را  از ضرورت های  امروز و فردای حوزه خواند و گفت: اقتدا به شهدای انقلاب و دفاع مقدس مشکلات فرهنگی و دینی جامعه را برطرف خواهد ساخت و اگر از ابتدای انقلاب به این دو مقوله توجه می شد قطعأ جامعه با مشکلات فرهنگی دست و پنجه نرم نمی کرد.

وی با اشاره به استقبال مردم از سنت حسنه اعتکاف، گفت: اعتکاف و حضور گسترده جوانان در مساجد موتور فرهنگی انقلاب را به حرکت ودر آورد، لذا طلاب و روحانیون باید در جهت تزریق انرژی مضاعف و نشاط بیشتر این نیروی محرکه اهتمام ویژه داشته باشند.

*رشد روزافزون حوزه کرمانشاه

حجت الاسلام و المسلمین موسوی، مدیر حوزه علمیه کرمانشاه نیز با ارائه گزارشی از برنامه ها و فعالیت های حوزه استان، گفت: تمهیدات لازم برای ارتقای سطح فرهنگی استان  اندیشیده شده، به طوری که امروزه بسیاری از طلاب آمادگی لازم در راستای ورود به مساجد، ادارات و نهادهای دولتی  جهت تبلیغ و ترویج دین اسلام را کسب کرده اند.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه خاطر نشان کرد: خوشبختانه در تمامی مساجد استان کرمانشاه مبلغان مستقر و طرح هجرت حضور داشته و با همت فراوان، معارف دینی را برای مردم تبیین می کنند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha