چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
ورزش طلاب

حوزه/ مراسم تجلیل ازبرگزیدگان دومین جشنواره ورزشی جام فجر سال ۹۴ در استان قم یکشنبه‌ شب با حضور برگزیدگان این رقابت‌ها برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، lمراسم تجلیل از برگزیدگان دومین جشنواره ورزشی جام فجر سال 94 ویژه خانواده طلاب و روحانیون استان قم با همت مرکز خدمات استان و در رشته‌های بدمینتون، تیراندازی، دارت، شنا، آمادگی جسمانی، دو و میدانی و تنیس روی میز در رده‌های سنی مختلف و ویژه آقایان و بانوان برگزار شد و  از برگزیدگان این مسابقات تجلیل به عمل آمد.

همچنین در این مراسم روحانیون پیشکسوت در عرصه ورزش استان تجلیل شدند.

در ابتدای مراسم حجت الاسلام و المسلمین جعفریانی مدیر مرکز خدمات استان قم بیان کرد: جشنواره ورزشی جام فجر در سال 94 با حضور 1250 نفر از همسران و فرزندان طلاب و روحانیون در رشته‌های مختلف آغاز شد و پس از برگزاری مسابقات، نفرات برتر شناخته شده و امروز از برگزیدگان تجلیل به عمل می‌آید.

وی ابراز داشت: حضور چشمگیر خانواده‌ها انگیزه بسیاری را به ما داده است تا در جشنواره ورزشی سال بعد با جدیت بیشتری برنامه‌ریزی کنیم و از فضاهای مختلف استان برای برگزاری هرچه بهتر و مطلوب‌تر جشنواره استفاده کنیم.

در ادامه مراسم، حجت الاسلام و المسلمین صبوری، نویسنده کتاب ورزش در اسلام گفت: پیامبر(ص) در روایات متعددی دعوت به ورزش کرده‌اند و در برخی روایات داریم که پیامبر(ص) حتی ورزش را به خانه‌ها برده و فرزندان خود را به ورزش و مسابقه دعوت می‌کردند.

وی ابراز داشت: برگزاری جشنواره‌های ورزشی ویژه خانواده‌ها کار بزرگی است که توسط مرکز خدمات انجام می‌شود و موجب شده است که ورزش وارد خانه‌ها شود.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha