جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
شهدای روحانی

حوزه/ مدیر مدرسه صالحیه کازرون، از برگزاری یادواره شهدای روحانی و مدافع حرم این شهرستان با حضور علماء، روحانیون و طلاب، در این مدرسه خبر داد.

حجت الاسلام محمود صحرایی، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» با اشاره به برگزاری یادواره شهدای روحانی و مدافع حرم شهرستان کازرون، اظهار کرد: یادواره 26 شهید روحانی از شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم شهرستان کازرون، پنجشنبه 23 اردیبهشت ماه همراه با نماز مغرب و عشاء، در مدرسه علمیه صالحیه این شهرستان برگزار می‌شود.

وی، سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین خرسند امام جمعه شهرستان کازرون، خاطره گویی، پخش کلیپ و ... را از برنامه های این یادواره اعلام کرد.

دوره «سفیران آسمانی»

باتقری، سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس امروز (15 اردیبهشت) در مراسم اعزام 85 نفر از ائمه جماعات کانون های مساجد استان به دوره «سفیران آسمانی» گفت: این دوره آموزشی به میزبانی شهر مقدس قم برگزار می شود.

وی، اهمیت بخشی به کارکرد اصلی نماز و قرآن در مسجد، حرکت در جهت احیای کارکردهای مسجد طراز اسلامی، آموزش در راستای ارتقاء کیفی مدیریت بهتر مسجد، ایجاد زمینه های تعامل شبکه ای ائمه جماعات با یکدیگر در مساجد مختلف و آموزش در راستای ارتقاء کیفی مدیریت بهتر مسجد را  از اهداف برگزاری دوره آموزشی « سفیران آسمانی» اعلام کرد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha