پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شاهچراغ

حوزه/ به مناسبت نیمه شعبان ولادت باسعادت حضرت مهدی (عج) ویژه برنامه های فرهنگی، مذهبی مختلفی در سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام سلامی معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) با اعلام این خبر افزود: این ویژه برنامه‌ها شامل مراسم گلاب شویی و غباروبی با حضور آیت الله سیدعلی اصغر دستغیب تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) و مدیران استانی است که  امروز از ساعت 18 برگزار می گردد.

وی اظهار داشت: نیم ساعت قبل از اذان مغرب امروز هم  خدام حرم حضرت شاهچراغ(ع) مراسم نقاره‌زنی را برگزار کرده و دل‌های عاشقان را جلا می‌دهند. همچنین بعد از نماز مغرب و عشا محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری بین‌المللی حاج امین پویا و تواشیح گروه مصباح و مداحی مجید بادکوبه در شبستان امام خمینی (ره) برگزار می شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس احمدی و محمدی(ع)، بیان کرد: مراسم احیای شب نیمه شعبان نیز از ساعت 12 نیمه شب تا سه بامداد در حرم مطهر، همراه با قرائت ادعیه و قرآن برگزار می‌شود.

حجت الاسلام سلامی از برنامه های صبح روز میلاد امام زمان(عج) در حرم مطهر احمدبن موسی(ع) را برگزاری مراسم عقد و ازدواج جوانان در سالن پیوند آسمانی حرم مطهر و همچنین برگزاری نشست تخصصی مهدویت با عنوان بشارت از ساعت 11 تا 12:30 در دارالعباده عنوان کرد.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) ادامه داد: مراسم ظهر ولادت نیز فردا یکشنبه، با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین رفیعی و مداحی حاج مجید بادکویه برگزار می شود.

وی افزود: عصر فردا یکشنبه نیز گلباران حرم مطهر توسط خدام در ساعت 18 برگزار و نیم ساعت قبل از نماز مغرب و عشاء نیز مراسم نقاره زنی در آستان مقدس برگزار می شود.

سلامی گفت: به مناسبت میلاد حضرت مهدی (عج) پس از نماز مغرب و عشا در شب یکشنبه نیز سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین رفیعی و مداحی حاج مجید بادکوبه برگزار می شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) بیان کرد: برگزاری نمایشگاه گل نرگس در سالن قرآن و عترت و اجرای برنامه رادیویی ندای محبت در دو نوبت صبح و عصر از دیگر برنامه های حرم مطهر به مناسبت این روز خجسته می باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha