جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ دیدار جمعی از علمای عراق با آیت الله العظمی مکارم

حوزه/ جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان عصرامروز با حضرت آیت الله مکارم شیرازی دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در ابتدای این دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان با بیان پوشش 30 درصدی دانشجویان کل دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: این دانشگاه دارای بیش از 1000 استاد هیئت علمی و مدعو است.
وی افزود: این دانشگاه با در نظر گرفتن اهمیت خاص مسایل مذهبی و ملی تحت لوای نظام اسلامی و پرچم مقدس اسلامی، نگهبان کشور در مقابل تندبادهای عظیم فرهنگی و .... و پشتیبان این کشور و نظام است.
در ادامه حضرت  آیت الله العظمی مکارم شیرازی با بیان این که در این روزها حجم دیدارها و پیشنهادات دیدارها بسیار زیاد بود، گفتند: در این روزها ترافیک برنامه ای بسیار برای بنده ایجاد شد و گروه های مختلفی تقاضای دیدار داشتند که نتوانسیم بسیاری از آنها را به حضور بپذیریم، ولی وقتی بیان شد که دانشجویانی از این استان قرار است برای دیدار حضور یابند، بدون هیچ مساله ای این دیدار پذیرفته شد؛ زیرا این دانشجویان نقش بسیار مهمی در حفظ شرایط فرهنگی در مناطق مرزی و حفظ و توسعه وحدت و اتحاد اسلامی بر اساس مشترکات دینی دارند و باید در چنین مراسم هایی این رسالت مهم به آنها گفته شود.
ایشان در ادامه بر لزوم تاسی به فرهنگ قرآنی در هدایت جامعه و حفظ اتحاد و وحدت بین آحاد مردم در مناطق به خصوص مرزی کشور تاکید کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha