پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سید هاشم بطحایی گلپایگانی

حوزه/ اگر می خواهیم انقلابمان که ثمره خون شهیدان و مجاهدت مردم همیشه در صحنه بوده را حفظ کنیم، باید از اختلاف و تفرقه دست برداریم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، آیت الله سید هاشم بطحائی، در نطق پیش از دستور جلسه دوم اجلاسیه اول دوره پنجم خبرگان رهبری، با اشاره به خط قرمزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: آیا می توان وضعیت ایران امروز را با ایران پیش از انقلاب که دهی از دهات آمریکا بود، مقایسه کرد؟

عضو خبرگان رهبری افزود: دستاوردهایی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی به برکت این انقلاب شکوهمند و رهبری امام راحل و ادامه راهبری مقام معظم رهبری به دست آمده، به قدری عظیم و گسترده است که زبان انسان قاصر از بیان آنهاست.

وی تاکید کرد: کوچکترین ناشکری و قدر نشناسی نسبت به این انقلاب ارزشمند و دستاوردهای آن صورت می گیرد، عذاب الهی را در پی خواهد داشت.

عضو خبرگان رهبری در ادامه از ضرورت حفظ انقلاب اسلامی سخن گفت و تصریح کرد: اگر می خواهیم انقلابمان که ثمره خون شهیدان و مجاهدت مردم همیشه در صحنه بوده را حفظ کنیم، باید از اختلاف و تفرقه دست برداریم و کسانی که مسئولیتی در این نظام دارند، باید به مشکلات این مردم وفادار رسیدگی کنند و در این صورت است که می توان قدردان نعمت انقلاب و دست آوردهای عظیم آن بود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha