جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عسگر دیرباز، در اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین دیرباز از عدم اجرای قوانین بانکداری اسلامی از سوی برخی بانک ها و مؤسسات مالی انتقاد کرد از هیئت رئیسه و افراد دلسوز نظام خواست در برابر بانک های متخلف محکم بایستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام و المسلمین عسگر دیرباز، در اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مشکلات استان های مرزی، اظهار داشت: با توجه به این که مشکلات استانهای مرزی دارای شباهت ­ها و اشتراکاتی است پیشنهاد می­شود اعضای خبرگان که نماینده استان های مرزی هستند، با اشراف هیئت رئیسه مجلس خبرگان، جلساتی مشترکی برگزار کنند و ضمن تعامل و بررسی این مشکلات مشترک مسائل را به مسئولین ذی ربط منتقل و پیگیر رفع آنها باشند».

وی سپس از مشکلات بازارچه های مرزی سخن گفت و افزود: برخی از بازارچه های مرزی متأسفانه صرفاً به محل ورود کالاهای بی کیفیت خارجی شده و این امر موجب تعطیلی برخی کارگاه ها و شرکت های داخلی ورشکستگی و بیکاری جوانان به ویژه جوانان نخبه شده است، لذا باید برخی ناهنجاری ها و اشغال بعضی از پست های کلیدی از سوی برخی افراد غیر شایسته و بی کفایت را به دولت گوشزد نماییم.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در ادامه از عدم اجرای قوانین بانکداری اسلامی از سوی برخی بانکها و مؤسسات مالی انتقاد کرد از هیئت رئیسه و افراد دلسوز نظام خواست در برابر بانک های متخلف محکم بایستند.

حجت الاسلام والمسلمین دیرباز در پایان از اتخاذ برخی مواضع غیر انقلابی در برابر استکبار جهانی در کشور انتقاد کرده و از مسؤولان خواست با تکیه بر روحیه انقلابی و مواضع مستحکم مقام معظم رهبری و حمایت مردم شهید پرور در برابر زیاده خواهی ها مستکبران با تمام توان مقاومت نمایند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha