یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حوزه خراسان

حوزه /مدیر ارزشیابی علمی حوزه علمیه خراسان از برگزاري آزمون متقاضيان تدريس با حضور دو هزار نفر در مشهد خبر داد و زمان اعلام نتايج كتبي را ۲۰ تيرماه اعلام كرد.

حجت‌الاسلام حسین کندری، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» از مشهد، با اشاره به رشد 3 برابری شرکت در این آزمون نسبت به سال گذشته، خاطرنشان کرد: در سال گذشته حدود 700 نفر در آزمون متقاضیان تدریس شرکت کرده بودند كه امسال به دوهزار نفر افزايش يافته است.

وی هدف از برگزاری این آزمون را شناسایی اساتید توانمند و فاضل جهت تدریس در مدارس علمیه استان‌های خراسان ذكر كرد و گفت: افرادی که آزمون کتبی را با موفقیت پشت سر بگذارند، پس از تأیید دفتر پذیرش و تحقیقات، جهت مصاحبه علمی دعوت خواهند شد و در صورت کسب نمره بیشتر از 14 در مصاحبه و گذراندن کارگاه‌های علمی بدو خدمت، مجوز موقت تدریس در حوزه علمیه برای ایشان صادر می‌شود.

مدیر ارزشیابی علمی حوزه علمیه خراسان افزود: پس از اين مراحل، آزمون گزینش متقاضیان تدریس در حوزه علمیه خراسان، همه تلاش اين مركز برای ایجاد وحدت رویه و ضایع نشدن حق شرکت‌کنندگان در آزمون است و بر این مبنا از اساتید برجسته، فاضل و طراز اول حوزه علمیه استفاده خواهد مي شود.

وي زمان اعلام نتایج آزمون کتبی را 20 تیرماه و زمان برگزاری مصاحبه علمی را ششم مردادماه اعلام كرد و ابراز داشت: فن بیان، مهارت‌های تدریس و تسلط علمی بر رشته مورد نظر متقاضي را از جمله نكته هاي مدنظر در آزمون مصاحبه دانست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha