پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سید مهدی حسینی نژاد

حوزه /نشست هم اندیشی اساتید، مدیران و سرگروههای دوره میثاق طلبگی حوزه علمیه تهران برگزار می شود.

حجت الاسلام سید مهدی حسینی نژاد در گفتگو با خبرگار سرویس استان های خبرگزاری  «حوزه» با اعلام این مطلب اظهارداشت:  طرح میثاق طلبگی چند سالی است که جهت داوطلبان ورود به حوزه با هدف آشنایی با  فضای حوزه و چشم انداز تحصیل در این نهاد علمی مقدس برگزار می گردد.

کارشناس مسئول آموزش دفتر امور تربیت اخلاقی معاونت تهذیب، افزود : در راستای هرچه پرباربرگزارشدن این طرح ، برنامه ریزی هایی انجام شده است که برگزاری نشست های هم اندیشی اساتید و مسئولان این دوره از جمله آن است.

وی گفت: در همین راستا نشست هم اندیشی اساتید، مدیران و سرگروههای دوره میثاق طلبگی حوزه علمیه تهران برگزار می گردد.

حجت الاسلام حسینی نژاد، ادامه داد: دراین نشست ضرورت ها و روش برگزاری دوره تهذیب میثاق طلبگی با حضور  مدیران و اساتید مدارس علمیه تهران بررسی خواهد شد.

وی  با بیان این مطلب که  دراین نشست بعداز برگزاری جلسه عمومی ، 4 نشست تخصصی به صورت همزمان برگزار خواهد شد، بیان داشت: در نشست اول که مخصوص مدیران مدارس خواهد بود، حجت الاسلام و المسلمین همتیان، معاون تهذیب حوزه علمیه استان قم به بیان ضرورت ها و اهداف میثاق طلبگی خواهد پرداخت.

کارشناس مسئول آموزش دفتر امور تربیت اخلاقی  اذعان داشت: نشست دوم نیز مخصوص اساتید بوده و حجت الاسلام و المسلمین عالم زاده نوری به ایراد مطلب خواهد پرداخت؛ مباحث اجرایی نیز با حضور عوامل اجرایی هم به عنوان نشست تخصصی سوم  با ارائه حجت الاسلام علی اصغر همتیان برگزار خواهد شد.

به گفته وی ، نشست تخصصی چهارم نیز مربوط به سرگروه های دوره میثاق طلبگی است که با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسن حسینی ،مدیر اداره تربیت اخلاقی معاونت تهذیب حوزه های علمیه برگزار و مباحث مربوطه بررسی خواهد شد.

حجت الاسلام حسینی نژاد یادآورشد:  نشست هم اندیشی اساتید، مدیران و سرگروههای دوره میثاق طلبگی حوزه علمیه تهران، دوشنبه دهم خردادماه سال جاری از ساعت 8 صبح کار خود را در مجتمع فرهنگی انقلاب اسلامی آغاز خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha