یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
دیدار اعضای هئیت مؤسس و هئیت مدیره  انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه  علمیه قم باحجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال

حوزه/ استاد حوزه گفت: لازم است به بحث حوزه و رسانه از سوی مسئولین حوزه توجه جدی شود و اگر مرکز رسانه و تبلیغ هم تاسیس شود قطعا شاهد تاثیر گذاری بهتر آن خواهیم بود.

به گزارش خبر گزاری «حوزه» آیت الله  احمدی  فقیه یزدی امروز در دیدار اعضاء هئیت مؤسس و هیئت مدیره   انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه قم  با  حجت الاسلام  و المسلمین  احمد فرخ فال مدیر حوزه علمیه استان قم که امروز در مدرسه علمیه دارالشفاء برگزار شد، در سخنانی بیان داشت: تشکیل انجمن تبلیغ  در حوزه امری لازم، ضروری و فراگیر در حوزه بود

مؤسس انجمن ارتباطات و تبلیغ  بیان داشت: در مسئله تبلیغ کار فکری نشده است، با اینکه کار انبیاء(ع) بوده، اما کار درستی نشده است و هر روز  روش آن در حال عوض شدن است.

وی بیان داشت: باید سعی کرد کارشناسان خوبی در عرصه بین الملل و داخل کشور تربیت شوند و باید حوزه در عرصه فضای بین الملل و تبلیغ در رسانه ورود جدی کند.

استاد حوزه گفت: لازم است به بحث حوزه و رسانه  از سوی مسئولین حوزه توجه جدی شود و اگر  مرکز رسانه و تبلیغ هم تاسیس شود  قطعا شاهد تاثیر گذاری بهتر آن خواهیم بود.

 در ادامه حجت الاسلام  و المسلمین جواد سبحانی نیا نیز در سخنانی گفت:  تاسیس مدارس زبان خارجه برای طلاب  در حال حاضر یکی از ضرورت های فعلی در حوزه است.

عضو انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه بیان داشت: مسئله دوم، تربیت خطبا در تراز اول است، برای تحقق  این امر لازم است کتاب و کلاس سخنوری در پایه های پائین تر به اجرا در بیاید.

 حجت الاسلام مهدیار نیز از اعضای انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه در سخنانی بیان داشت: رسانه واقعا مسئله مهمی در جامعه فعلی است و ارتباط حوزه با رسانه هم طبق  برنامه منسجم نیست و  البته به صورت محدود افرادی از دلسوزان حوزوی وارد رسانه شدند و به فعالیت تبلیغی می پردازند.

وی افزود: حقیقتا با حضور چند نفر کار پیش نخواهد رفت و در این امر حوزه علمیه می تواند قدم مثبتی در امر رسانه بر دارد و نهادی به عنوان ارتباطات در امر تبلیغ در حوزه تشکیل دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha