جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حمله نظامیان ارتش اسرائیل به تظاهرات هفتگی کفر قدوم

حوزه/ سربازان اسرائیلی به تظاهرکنندگان حمله کرده، تعداد بسیاری گاز اشک آور به سوی آن‌ها شلیک کردند و با پسابِ مخلوط با مواد شیمیایی مردم و خانه‌هایشان را متعفن نموده و جوانان را هدف گلوله‌های پلاستیکی قرار دادند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی روز جمعه به تظاهرات هفتگی در شهر کفر قدوم واقع در شمال منطقه کرانه باختری قلقیلیه حمله کرده که این یورش سبب زخمی و مجروح شده تعداد زیادی از فلسطینیان شد.

به گفته مراد قدوم، سخنگوی رسانه کمیته مردمی در شهر کفر قدوم، سربازان اسرائیلی به تظاهرکنندگان حمله کرده، تعداد بسیاری گاز اشک آور به سوی آن‌ها شلیک کرده، با پساب مخلوط با مواد شیمیایی مردم و خانه‌هایشان را متعفن کرده و جوانان را هدف گلوله‌های پلاستیکی قرار دادند. او در ادامه گفت که ده‌ها تن از مردم فلسطین در اثر استنشاق گاز اشک آور آسیب دیده و به کمک‌های پزشکی نیاز پیدا کردند.

در اخبار مشابه، نظامیان رژیم صهیونیستی همچنین یک جوان فلسطینی را در نزدیکی پست بازرسی آوارتا در جنوب شرقی کرانه باختری نابلوس مجروح کردند.

به گفته شاهدان عینی حسن خالد القادی 26 ساله زمانی که سوار دوچرخه بود به ضرب شلیک گلوله صهیونیست‌ها به شدت مجروح شده و چندی بعد به یک بیمارستان اسرائیلی منتقل شده است.

تظاهرات هفتگی علیه دیوار حائل در روستای بیلین در فلسطین اشغالی

فعالان حقوق بشر و مردم فلسطین همچنین روز جمعه در تظاهرات صلح آمیز هفتگی علیه دیوار حائل در روستای بیلین در نزدیکی کرانه باختری مرکزی رام الله دست به تظاهرات زدند.

در این راهپیمایی، تظاهرکنندگان در حالی که از مرکز روستا حرکت می‌کردند شعارهایی علیه اشغالگری اسرائیل، شهرک سازی غیرقانونی دائمی در سرزمین‌های اشغالی و خشونت جاری رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین سردادند.

در این میان ده‌ها نظامی صهیونیستی جاده این منطقه را بسته و به تظاهرکنندگان اجازه نزدیک شدن به باغستان‌ها و سرزمین‌های جداسازی شده فلسطین اشغالی را ندادند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha