دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مسلمانان، مسیحیان و یهودیان دور هم جمع شدند تا به نیازمندان کمک کنند

حوزه/ با همکاری مشترک گروه‌های مسلمان، مسیحی و یهودی ۱ هزار و ۵۰۰ خانواده نیازمند مواد غذایی دریافت کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، فعالان مدنی مسلمان، مسیحی و یهودی دست به دست هم دادند تا برای 1 هزار و 500 خانواده محروم مسلمان در ماه مبارک رمضان وعده‌های غذایی با محصولات اساسی فراهم کنند. در هر بسته غذایی خرما، چای، عدس، نخود و دیگر مواد غذایی که مسلمانان مراکشی از آن‌ها برای مراسم افطاری استفاده می‌کنند قرار گرفته بود.

بسته‌های غذای آماده شده با همکاری مشترک سه گروه انجام شد که شامل: انجمن یاران بین‌المللی مسیحیان و یهودیان با بنیانگذاری یچیل اکستین، گروه خبد لوباویچ مراکش و انجمن میمونا، یک سازمان دانشجویان مسلمان مراکشی بودند.

 

لذیذا دلیل، یکی از اعضای دانشجویان مسلمان مراکشی در این باره گفت: این حرکتی زیباست که نشان می‌دهد چگونه پیروان ادیان مختلف می‌توانند در راستای هدفی مثبت با یکدیگر همراه شوند. الان بیشتر از نیمی از رمضان گذشته و بعضی از این خانواده‌ها نیازهای اولیه و اساسی زندگی را برای باز کردن روزه‌هایشان ندارند.

برپایه این گزارش به نقل از crownheights.info، امسال توزیع مواد غذایی نسبت به سال گذشته که 250 بسته بیشتر نبود، با موفقیت چشمگیری روبرو بوده است.

اکستین در باره فعالیت 3 گروه مذهبی برای دستیابی به یک هدف مشترک گفت: ما از این فرصت برخوردار شده‌ایم تا به نیازمندان کشورمان مراکش کمک کنیم تا در ماه مبارک رمضان بهره‌مند شوند. این حرکت ابتکاری، اشتراکی و الهام بخش، الگویی درخشان از ایجاد رابطه میان مسلمانان، مسیحیان و یهودیان است و نشان می‌دهد که جوامع دینی دنیا می‌توانند برپایه ارزش‌های مشترکی که دارد با یکدیگر متحد شده تا در راستای خیر و خوبی قدم بردارند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha