سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حرم حضرت فاطمه معصومه(س)ـ بانوی کرامت

حوزه/ از ابتدای تابستان ۹۵ کلاس های معارفی و دوره های کوتاه مدت اعتقادی ویژه بانوان در مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، این دوره ها شامل رشته های مختلف تفسیر قرآن کریم، تفسیر اخلاقی نهج البلاغه و صحیفه سجادیه، اخلاق و تربیت اسلامی، تربیت دینی کودکان، سیاست های مادرانه، روانشناسی، فضای مجازی، جریان های افراطی، راه و راهنما شناسی و مهدویت می باشد.
بر اساس این گزارش، در بخش کودک و نوجوان نیز کلاس های نویسندگی خلاق، قصه های قرآنی،آرامش در زندگی من، دخترانه ها و حرف های شنیدنی برگزار می باشد.
این کلاس ها همه روزه در مدرس های شبستان نجمه خاتون حرم مطهر برگزار می شود و شرکت کنندگان که در رده های سنی کودک و نوجوان، جوان و بزرگسال هستند، پس از قبولی در آزمون پایانی می‌توانند گواهینامه پایان دوره را دریافت کنند.
خاطرنشان می شود: دوره مذکور تا پایان شهریور ماه برپا می باشد. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از این دوره ها می‌توانند در ساعات اداری به شبستان نجمه خاتون حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) مراجعه کرده یا با شماره۳۷۱۷۵۴۱۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha