جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت‌الاسلام محمد فردوسی‌ پور

حوزه/ حجت الاسلام فردوسی پور، مسئول دفتر مدیریت و ارتباطات حوزه علمیه خراسان از پذیرش ۲۴۰۰ برادر و ۱۵۲۲ خواهر در مدارس این حوزه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از مشهد، حجت‌الاسلام محمد فردوسی‌پور، در این رابطه اظهار کرد: حدود 3600 نفر از برادرانی که در آزمون کتبی، حد نصاب لازم را کسب کرده بودند در مصاحبه مدارس شرکت کرده‌ و از این تعداد 2400 نفر پذیرفته شده‌اند.

مسئول دفتر مدیریت و ارتباطات حوزه علمیه خراسان افزود: نتایج نهایی مصاحبه ورودی حوزه علمیه خراسان در گروه برادران، از تاريخ 20 تيرماه به مدارس علمیه اعلام شده است و افراد شرکت‌کننده در مصاحبه برای اطلاع از نتایج آن می‌توانند به مدرسه‌ محل مصاحبه مراجعه کنند.

حجت‌الاسلام فردوسی‌پور درباره خواهران شرکت‌کننده در آزمون ورودي حوزه علميه خراسان عنوان کرد: نتایج مصاحبه 1522 نفر از خواهراني که در آزمون کتبی نمره قبولی را كسب و در مصاحبه شرکت کرده‌اند، در تاریخ 10 مردادماه به مدارس محل مصاحبه اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به مصوبه كميسيون خاص پذيرش درباره كساني‌كه براي پذيرش حوزه، ثبت نام و در آزمون شركت كرده‌ اما قبول نشده‌ و كساني كه در آزمون ورودي ثبت نام نكرده‌اند، توضیح داد: در صورتي كه معدل این افراد در مقطع پايه نهم متوسطه 16 يا در مقطع ديپلم 14 باشد، با هماهنگي مدير مدرسه مصاحبه شده و مي‌توانند در دوره تثبيتي شركت کنند.

مسئول دفتر مدیریت و ارتباطات حوزه علمیه خراسان افزود: در اين صورت، اگر معدل آنان در امتحانات تثبيتي از 14 كمتر نباشد، پذيرفته خواهند شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha