سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام والمسلمین فرزانه

حوزه/ دبیر شورای عالی حوزه علمیه خراسان ریشه انقلابی بودن طلاب و فضلای خراسانی را حضور و فعالیت مقام معظم رهبری در حوزه علمیه مشهد عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر فرزانه، امروز در نشستی با برخی از فضلای خراسانی مقیم قم، زیرساخت انقلابی بودن و انقلابی ماندن طلاب خراسانی را حضور و فعالیت آیت الله العظمی خامنه ای، رهبر معظم انقلاب در مشهد و وجود طلاب پاک این خطه دانست که در نتیجه در باتلاق انحراف نیفتاده اند.

وی، استعداد بالاي طلاب خراسانی را یکی از ظرفیت های خوب و مفید برای حوزه های علمیه عنوان کرد و از آنان خواست تا برای رسیدن به آرمان ها و اهداف حوزه علميه خراسان تعامل بيشتري داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین فرزانه به هم اندیشی خوب و فعال اعضای شورای عالی حوزه علمیه خراسان اشاره و خاطر نشان کرد: باور داریم که می توانیم و مصمم هستیم که از توان و ظرفیت همه برای رسيدن به وضعيت مطلوب و مدنظر در مطالبه مقام معظم رهبري استفاده کنیم.

دبیر شورای عالی حوزه علمیه خراسان افزود: همه زمینه ها برای کار فراهم است و با توجه به نیازهای فوق العاده جامعه اسلامی، امروز برای استراحت در این میدان مسابقه زمان نداریم.

وی با بیان اینکه اصول، ارزش ها و معیارهای انقلاب به خوبی توسط امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری بیان شده است، اظهار داشت: حوزه های علمیه نیز می بایست بر اساس این اصول نیرو تربیت کنند تا تجسم آن ارزش ها و فرهنگ انقلاب باشند.

دبیر شورای عالی حوزه علمیه خراسان به فرمایش مقام معظم رهبری نسبت به انقلابی بودن اشاره و خاطر نشان کرد: نیازهای درونی و بیرونی جامعه و نسل جوان و جوامع اسلامی مشخص است و به همین علت می بایست در این عرصه با روحیه انقلابی سال 57 حضور داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha