جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حسین شاکری

حوزه/ امام جمعه موقت نورآباد ممسنی از برگزاری دومین شهدای روحانی این شهرستان همزمان با شب شهادت حضرت صادق(ع) خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین شاکری، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»در فارس ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام حزن و اندوه و شهادت ششمین اختر تابنکاک آسمان ولایت و امامت حضرت امام صادق(ع)  گفت: به منظور گرامیداشت 17 تن از شهدای والامقام شهرستان ممسنی و رستم، دومین یادواره شهدای روحانی این شهرستان با همکاری حوزه علمیه امام صادق(ع) و نرجسیه خواهران و با حضور علما، روحانیون، مسئولین و مردم ولایتمدار و رهرو شهداء، جمعه 8 مردادماه همزمان با نماز مغرب و عشاء به مدت دو شب برگزار می شود.

وی افزود: مراسم شب اول این یادواره هشتم مرداد ماه 95 شهرستان نورآباد، سالن تربیت بدنی، جنب دادگستری و مراسم شب دوم در مسجد جامع این شهرستان با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی عضو شورای مرکز مدیریت حوزه های علمیه تهران و عضو شورای حل اختلاف سران قوا برگزار می شود.

مسئول هیئت امنای حوزه علمیه شهرستان نورآباد بیان کرد: با توجه به فرمان حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر وجوب رفتن به سوی جبهه حق علیه باطل و حضور صددرصدی و به طور همزمان در خطوط عملیاتی دفاع مقدس، 50 نفر از اساتید، طلاب و خدمه این حوزه حضور پیدا کرده بودند.

حجت الاسلام والمسلمین شاکری ادامه داد: از این تعداد طلاب اعزامی 17 نفر به درجه رفیع شهادت نائل گردیده، 10 نفر جانباز، 3 نفر آزاده و مابقی در طول هشت سال دفاع مقدس به جهاد پرداخته اند.

امام جمعه موقت  شهرستان نورآباد در پایان از کلیه عاشقان و رهروان شهدا و به خصوص طلاب و حوزویان این شهرستان و مردم همیشه در صحنه جهت شرکت در این مراسم دعوت به عمل آورد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha