سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی مهدی نژاد

حوزه/ مدیر حوزه علمیه سمنان با اشاره به حضور روحانیون در آموزش و پرورش، گفت: امروز در مدارس امین استان، سه برابر بیشتر از سهمیه جذب داشته ایم و تعداد مبلغین در این مدارس به ۳۵ نفر و در دیگر مدارس به عنوان مشاور مذهبی به ۵۰نفر می رسند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی مهدی نژاد، در مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه سمنان که در مدرسه صادقیه این شهر برگزار شد، با تبریک آغاز دوباره علم و معرفت اندوزی به جویندگان راه حق و حقیقت، گزارش از فعالیت ها و برنامه های حوزه استان ارائه داد و گفت: امید واریم با ارائه خدمات علمی به طلاب عزیز سهم بهتری از علم آموزی را در استان به حوزه اختصاص دهیم.

مدیر حوزه علمیه سمنان به تعامل حوزه استان با دستگاه ها و نهادهای مختلف اشاره کرد و افزود:  به واسطه تعامل خوبی که حوزه با طلابی که در بخش  های اداری، سازمان ها و نهادهای مختلف مشغول به کار می باشند، توانستیم در اجرای برنامه های مورد نظر، پیشرفت شایانی داشته باشیم.

وی با اشاره به حضور روحانیون در آموزش و پرورش، ابراز داشت: امروز در بحث مدارس امین در استان سه برابر بالاتر از سهمیه جذب داشته ایم و تعداد مبلغین در این مدارس به 35 نفر و در دیگر مدارس به عنوان مشاور مذهبی به 50نفر می رسند.

برپایه این گزارش، در این مراسم با حضور آیت الله شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در سمنان و حجت الاسلام والمسلمین فرحانی، معاون آموزش و امور حوزه های علمیه کشور، از طلاب ممتاز در رشته های مختلف با اهدای لوح تقدیر، تجلیل شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha