شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سیدمصطفی حسینی

حوزه/ آزمون اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم از سوی سازمان اوقاف و با همکاری سازمان سنجش از روز دوشنبه ۸ شهریور ماه در دانشگاه علوم معارف و قرآن کریم آغاز شد .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی حسینی رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف با اعلام این خبر اظهار داشت: آزمون اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم روزهای 8 تا 12 شهریور ماه  با حضور420 نفر از حافظان کل قرآن کریم در حال برگزاری است.

وی گفت:بر اساس جدول پیش بینی شده این آزمون در روزهای 8 و9 شهریورماه  ویژه برادران و 10 تا 12 شهریور ماه  ویژه خواهران در دانشگاه علوم معارف و قرآن کریم تهران از ساعت 8 تا 18برگزار می شود.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف خاطرنشان کرد:در این آزمون حدود 250نفر از خواهران و 170 نفر از برادران حضور یافته و توسط 14 نفر از اساتید و داوران خواهر و برادر مورد ارزیابی قرار می گیرند.

به گفته حسینی از این تعداد شرکت کننده 353نفر دارای مدرک تحصیلی دیپلم و زیر دیپلم و 67 نفر نیز دارای مدارک کارشناسی و بالاتر هستند.

آزمون اعطای مدرک تحصیلی کارشناسی و بالاتر به حفاظ کل قرآن کریم از 8 تا 12 شهریور ماه  با همکاری سازمان سنجش آموزش کشوردر دانشگاه علوم قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در حال برگزاری است.

بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، این آزمون هر ساله پس از اعلام نتایج کنکور سراسری سازمان سنجش و آموزش کشور و بر اساس فهرست اعلامی از سوی سازمان سنجش توسط مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می شود که پذیرفته شدگان در این آزمون موفق به دریافت مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد علوم قرآنی خواهند شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha