یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله حسینی بوشهری

حوزه/ معاون جامعه مدرسین گفت: جایگاه تعاون هنوز بین مردم و مسئولین شناخته نشده و لازم است، تعاونی ها شناسنامه دار شوند و کسانی که در این عرصه فعالیت می کنند کار خود را به درستی انجام دهند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری امروز در دیدار با مدیران  اداره کار و تعاون  استان قم، به روایتی از امام جواد(ع) اشاره کرد و گفت: توفیق الهی داشتن، قبول نصیحت از دیگران و به کار بستن آن و رسیدگی به امورات خود در پیچ و خم های زندگی سه ویژگی مومن است.

امام جمعه قم اظهار داشت: اگر انسان در هر جایگاهی که  قرار دارد خود را مسئول بداند و برای اعتلای نظام و جامعه تلاش کند، بسیار ارزشمند خواهد بود.

وی اظهار داشت: اداره کارو تعاونی، ظرفیت خوبی برای اشتغال است و باید در این عرصه حمایت های لازم صورت گیرد و به درستی به مدیریت آن پرداخت شود.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه برای تعاون ظرفیت سازی نکرده ایم گفت: حقیقتا جای کار در این عرصه بسیار زیاد است و باید به اندازه نام تعاون به آن بها داده شود.

آیت الله حسینی بوشهری افزود: در قم ظرفیت های خوبی برای بخش تعاون وجود دارد و باید حمایت های لازم از این بخش صورت گیرد؛ چرا که حمایت باعث برکات خوبی خواهد شد.

امام جمعه قم اظهار داشت: جایگاه تعاون هنوز بین مردم و مسئولین شناخته نشده و لازم است، تعاونی ها شناسنامه دار شوند و کسانی که در این عرصه فعالیت می کنند به درستی به انجام کار خود بپردازند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha