شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ دیدار اعضای شورای عالی حوزه با آیت الله العظمی مکارم

حوزه/ مدیر و اعضای شورای عالی حوزه های علمیه، امروز با حضرت آیت الله مکارم شیرازی دیدار و گفت و گو کردند.

به گزاش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید حوزه های علمیه، مدیر و اعضای شورای عالی حوزه های علمیه  به دیدار  مراجع  تقلید رفته و گزارشی از برنامه های حوزه را ارائه می کنند.

بر اساس این گزارش: در روزهای گذشته، مدیر و اعضای شورای عالی حوزه های علمیه  با آیات عظام صافی گلپایگانی و سبحانی به صورت جداگانه دیدار و گفت و گو کردند که در این دیدار آیت الله استادی دبیر شورای عالی حوزه های علمیه گزارشی از برنامه ها و وضعیت حوزه های علمیه را ارائه کرد و مراجع تقلید نیز راهکارهایی برای اجرای بهتر برنامه های حوزه بیان کردند.

خاطرنشان می شود: امروز نیز در ادامه این دیدار ها، مدیر و  اعضای شورای عالی حوزه های علمیه با حضور در مدرسه علمیه امام سجاد(ع) با حضرت آیت الله مکارم شیرازی دیدار کردند و ظهر امروز نیز با آیت الله العظمی نوری همدانی در دفتر این مرجع تقلید  دیدار خواهند کرد.

در این دیدار حضرت آیت الله مکارم شیرازی با تسلیت ایام شهادت امام جواد(ع) مطالب ارزشمندی در راستای برنامه های آموزشی، پژوهشی و اخلاقی حوزه بیان کردند.

همچنین یاد آور می شود: سال جدید تحصیلی حوزه های علمیه سراسر کشور، شنبه 13 شهریور با سخنرانی حضرت آیت الله مکارم شیرازی در مدرسه فیضیه به صورت رسمی آغاز خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مهدی IR ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
    0 0
    دیدار کردند تا مجتهدشان هزاران میلیارد دزدی وحرام خوری وادمکشی ومنافقان بر خدا ورسول خدا را صواب حج دانستن واولین دوست وهمنشینتان را که از کافران صد درصد یقین کمونیست بیخدا وبیدین وبیمذهب را برایتان تعریف کند وتمام دزدیهای بیت المال صغیر ویتیم وزنهای گرسنه را بفساد کشاندن را حلالتر وصوابتر برایتان فتوا دهند چقدر رو دارد مخلوق بیدین راستی درود هزار درود به رسولان خدا وامامان مظلوم شیعه که فرمدند امام زمان س ظهور کنند اول مجتهدین وروحانیت وحوزها ومساجد شیعیان را نابود میکنند درود به پیامبر اعظم وعالم الغیب درود برسول خدا وسلام