پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
فقه

مدیر مدرسه مکتب اهل البیت(ع) شهرستان تیران گفت: این مدرسه رتبه دوم در عرصه فقه و اصول را در بین مدارس علمیه سراسر استان اصفهان کسب کرد.

حجت الاسلام سجاد دادخواه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در اصفهان با اعلام این خبر اظهارکرد: رتبه دوم فقه و اصول در بین مدارس و حوزه های علمیه سراسر استان اصفهان به مدرسه علمیه  مکتب اهل البیت(ع) تیران رسید.
وی افزود: توجه اساسی به فقه و اصول به عنوان زیر ساخت اساسی در بین دروس برای افزایش دانش دینی طلاب همواره مورد توجه مدرسان حوزه علمیه است و طلاب نیز به دقت در کسب این دروس و تحقیق و فعالیت علمی در این عرصه توصیه می شوند.
مدیر مدرسه علمیه مکتب اهل البیت(ع) شهرستان تیران بیان کرد: آموزش و ارتقای سطح دانش طلاب در حوزه علمیه تیران همانند سایر مدارس علمیه مورد توجه است و طلاب باید برای اینکه بتوانند عالم در دین باشند این مباحث را بیاموزند.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه شبه افکنی در بین مردم از سیاست های دشمنان است تنها علم و دانش بالای طلاب در پاسخگویی به این شبهات موثر است و از این جهت باید طلاب دانش و آگاهی خود را در دروس علمی حوزه هاو همچنین سایر علوم مرتبط مانند فناوری اطلاعات افزایش دهند.
حجت الاسلام دادخواه خاطرنشان کرد: تقویت ارتباط بین طلاب و سایر اقشار در پاسخگویی به سوالات مردم موثر و مورد تاکید است که در این عرصه باید طلاب اهتمام داشته باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha