پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
زبان خراجی

حوزه/ مؤسسه آموزش عالی حوزه علامه مجلسی(ره) وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، برای دوره آموزشی زبان های اسپانیولی و فرانسه، از بین طلاب مستعد دانش پژوه می پذیرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، مهدی حبیب اللهی مدیر گروه آموزش زبان های خارجی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از بکارگیری جدیدترین متدهای آموزشی خبر داد و گفت: آموزش طلاب مستعد با هدف کلان که همان تبلیغ دین مبین اسلام در عرصه های بین المللی است، انجام خواهد شد.

مدیر گروه آموزش زبان های خارجی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با تأکید به اهمیت زبان آموزی برای طلاب، ابراز داشت: امام خمینی(ره) فرمودند: «پیشتر احتیاج به زبان نبود، امروز احتیاج است، یعنی جزو  برنامه تبلیغات مدارس باید زبان باشد و زبان های زنده دنیا، آنهایی که در همه دنیا شایع تر است».

حبیب اللهی با بیان این که هم اکنون در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان شش زبان زنده دنیا، شامل عربی، انگلیسی، فرانسه، اسپانیولی، چینی و آلمانی آموزش داده می شود، افزود: با توجه به اعلام نیاز سازمان‌ها و نهادهای مربوطه به مبلغان مسلط به زبان‌های زنده دنیا، زبان‌های فرانسه، چینی، اسپانیولی و آلمانی در دستور کار این واحد قرار گرفته است و این واحد، جزء اولین نهاد‌های رسمی در کشور بود که اقدام به برگزاری دوره زبان چینی برای طلاب نمود.

وی با بیان این که طی مدت زمان فعالیت این مجموعه، تاکنون حدود 2هزار نفر از طلاب و روحانیون اصفهان موفق به گذراندن دوره‌های عمومی زبان‌های یاد شده گردیده اند، گفت: از این جمع تعداد زیادی در حوزه‌های مختلف مانند، اعزام تبلیغی به خارج از کشور، ترجمه و تحقیق، تبلیغ در فضای مجازی و تدریس، مشغول شده‌اند. 

مدیر گروه آموزش زبان های خارجی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با تأکید به این مطلب که گروه زبان‌های خارجی از جمله فعال ترین بخش‌های دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان می باشد، افزود: حوزه علمیه اصفهان هم اکنون نیاز به طلبه هایی دارد که مسلط به زبان خارجی هستند و در زمینه تدریس و ترجمه توانایی فعالیت داشته باشند و در صورت شناسایی این دسته از طلبه ها از توان آنها استفاده خواهد شد.

لازم به ذکر است، ثبت نام دور جدید زبان های اسپانیولی و فرانسه از تاریخ 1 لغایت 12 شهریور ماه 1395 از طریق پایگاه اینترنتی مرسلات به نشانی www.morsalat.ir انجام خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha