پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نشست مبلغان مدرسه علمیه الزهرا(س)

حوزه/ قانعی با تاکید بر این که سواد رسانه ای لازمه حضور اثرگذار حوزویان در فضای مجازی است، گفت: علت اکثر جرایم و ناهنجاری ها در بین جوانان اینترنت و استفاده ناصحیح و نداشتن سواد رسانه ای است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، قانعی از کارشناسان  فضای مجازی، در نشست مبلغان مدرسه علمیه الزهرا(س)، آسیب ها و تهدیدهای شبکه های اجتماعی و عوامل ترغیب جوانان به فضای مجازی را تشریح کرد.

 وی افزود: علت اکثر جرایم و ناهنجاری ها در بین جوانان اینترنت و استفاده ناصحیح و نداشتن سواد اینترنتی و رسانه ای  است که در این زمینه لازم است مسئولین توجه بیشتری به این مسأله داشته باشند .

در ادامه این نشست، حجت الاسلام نجیمی در راستای استفاده صحیح از امکانات موجود برای مقابله با ترفندهای دشمن، گفت : دشمن از کوچکترین روزنه برای نفوذ بخصوص نفوذ فرهنگی در بین جامعه ایرانی استفاده می کند.

وی، احیای مساجد را در اولویت کار فرهنگی مبلغان دانست و تصریح کرد: برای کم کردن این تهاجم ؛ طلاب، بسیجیان، و تمام اقشاری که کار فرهنگی می کنند باید اطلس فرهنگی تهیه نمایند.

این فعال فرهنگی افزود : اطلس فرهنگی یعنی نقشه راه، یعنی شناسایی نقاط حساسی که می توانند تحت تأثیر نفوذ دشمن قرار گیرند و در مرحله بعد باید حداکثر توان را به کار برد تا بدون هزینه به تربیت نیروی فعال فرهنگی بپردازیم.

انتهای پیام / ص

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha