جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام دهستانی

حوزه/ حجت الاسلام دهستانی گفت: یکی از رسالت های طلاب این است که با کار تبلیغی و بصیرتی، علاقه مردم به انقلاب اسلامی را حفظ کنند چرا که دشمن در صدد است تا هیئتی ها و مسجدی های ما سکولار شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، حجت الاسلام دهستانی، در جمع بانوان مدرسه علمیه الزهرا(س) بافق اظهار کرد: از اوایل سال 42 تاکنون سه دسته شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده ایم که از سال 42 تا 57 علیه رژیم ظالم ستمشاهی قیام کردند و مرکز این انقلاب در تهران بود و دسته دوم شهدای بین سال های 59 تا 67 که در جریات جنگ تحمیلی هشت ساله به شهادت رسیدند، دسته سوم نیز شهدای مدافع حرم معرفی هستند.

وی بر ضرورت ادامه راه شهدا تاکید کرد و افزود: یکی از رسالت های طلاب این است که با کار تبلیغی و بصیرتی، علاقه مردم به انقلاب اسلامی را حفظ کنند چرا که دشمن در صدد است تا هیئتی ها و مسجدی های ما سکولار شوند.

حجت الاسلام دهستانی تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی این نکته را هرگز فراموش نکنند که این انقلاب قطعاً پیش می رود و آمریکا و سایر دشمنان از همین حرکت در هراس هستند.

این کارشناس فرهنگی تصریح کرد: امام راحل دو کار اساسی در بدو پیروزی انقلاب اسلامی انجام داد که اولین کار معرفی انقلاب به عنوان انقلاب اسلامی و دومین آن نیز، معرفی سپاه پاسداران با عنوان انقلاب اسلامی بود.

در پایان این نشست به سؤالات طلاب در زمینه مسائل اجتماعی و سیاسی پاسخ داده شد.

 

انتهای پیام / 313/47

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha