جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 395218
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۳
داوودی

حوزه/ بانوان طلبه مدرسه علمیه الزهرا(س) به عنوان قدیمی ترین مدرسه علمیه خواهران استان یزد، برنامه های متنوعی را از جمله تشکیل اتاق فکر اجرا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد؛ آزاده نیکپور مدیر مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) یزد به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید در نشست های اختصاصی با طلاب این مدرسه به تشریح برنامه های آینده پرداخت و از طلاب خواست تا با انجام کار مخلصانه برای خدا از هیچکس انتظار تشکر را و قدردانی نداشته باشند، زیرا هدف حوزه علمیه از ساعات فرهنگی، ارتقای سطح فرهنگ طلبه هاست .

*تشکیل اتاق فکر

 اتاق فکر مدرسه علمیه الزهرا(س) یزد با حضور مدیر مدرسه و جمعی از نخبگان فرهنگی، آموزشی و پژوهشی به منظور بررسی مشکلات فرهنگی مدرسه تشکیل شد.

در این اتاق فکر که با حضور نیکپور مدیر مدرسه تشکیل شد؛ طلاب شرکت کننده ضمن بررسی  نواقص امور فرهنگی، ارتقای فعالیت های فرهنگی را از جمله برگزاری جلسات فرهنگی به صورت گروه های تخصصی طلاب، ارائه جزوه از محتوای جلسات فرهنگی، فرهنگ سازی در حوزه برای ترویج فرهنگ در جامعه و برگزاری جلسات تفسیری را خواستار شدند.

در ادامه این نشست، برنامه ریزی و آموزش مدیریت زمان به طلاب، هماهنگی بین تحصیل و خانه برای طلابی که مایل به کار فرهنگی در منزل هستند، حضور فعال تر نخبگان در مسابقات گوناگون، برگزاری دوره آموزشی پاسخ به شبهات، برگزاری اردوهای فرهنگی گوناگون، استعداد یابی طلاب برای مشارکت در بخش های مختلف امور مدرسه از اهم پیشنهادات شرکت کنندگان در این نشست به شمار می رفت.

*برگزاری صبحگاه مشترک

به مناسبت آغاز سال تحصیلی و اعیاد گوناگون ذی الحجه از جمله روز مباهله، صبحگاه مشترک مقاطع سیکل و بالاتر از دیپلم در مدرسه الزهرا(س) یزد برگزار شد و اجرای نمایشنامه خوانی روز مباهله به شکل روایتگری توسط شش تن از طلاب مقطع سیکل در جمع طلاب از اهم برنامه های اجرایی این مراسم بود.

حجت الاسلام ابوالفضل داوودی، رئیس بسیج طلاب استان یزد هم در این صبحگاه مشترک که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شده بود اظهار کرد: طلاب با حضور پررنگ خوددر عرصه های مختلف می توانند گفتمان انقلابی مردم را نسبت به انقلاب، انقلابی تر کنند و یکی دیگر از وظایف بانوان طلبه شناساندن چهره واقعی آمریکا به مردم  است.

انتهای پیام / ۳۱۳/۴۷

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha