دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دانشگاه فرهنگ و معارف اسلامی

حوزه/ با حضور رئیس، معاونین و مدیران موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) و جمع کثیری از طلاب و دانش پژوهان حوزه های علمیه از پرتال جدید دانشگاه مجازی فرهنگ و معارف اسلامی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، ظهر امروز با حضور آیت الله محمد تقی مصباح یزدی و جمعی از معاونین و مدیران موسسه امام خمینی (ره) از پرتال جدید دانشگاه به نشانی www.ikvu.ir رونمایی شد.

این گزارش می افزاید: در ابتدای این مراسم رئیس دانشگاه مجازی و نیمه‌حضوری فرهنگ و معارف اسلامی با تأکید بر اینکه درخواست مجوز چهار رشته معارف نهج‌البلاغه در مقطع کارشناسی ارشد ارائه شده است، اظهارداشت: ترجمه و بارگذاری متون دانشگاه مجازی امام خمینی (ره) به زبان عربی و انگلیسی بر اساس تأکید رهبر انقلاب اسلامی به صورت ویژه در حال پیگیری است چراکه بیش از 80 درصد متون این دانشگاه مجازی تخصصی است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدحسین طاهری افزود: طراحی سیستم‌های بومی یکی از ویژگی‌های برجسته این دانشگاه است که به برکت این طراحی‌ها دانش‌پژوهان می‌توانند با تلفن همراه خود از کلاس‌های دانشگاه مجازی امام خمینی (ره) استفاده کنند.

وی با بیان اینکه این مرکز به دنبال ترویج علوم اسلامی است و با مباحث علوم انسانی ارتباطی ندارد، افزود: با اجرای طرح‌های جدید توانسته‌ایم در راستای تسهیل امور دانشجویان اقدامات قابل توجهی را انجام دهیم.

حجت الاسلام و المسلمین طاهری ادامه داد: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند به صفحه اول سايت دانشگاه مجازی امام خميني(ره) به آدرس: www.ikvu.ir مراجعه، يا با پست الکترونيکي ikvu.paziresh@qabas.net مکاتبه و يا با شماره  تلفن5 _ 32908193 تماس بگيرند.

دانشگاه مجازی فرهنگ و معارف اسلامی وابسته به موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) به آدرس: قم، بلوار امين،20 متری گلستان، پلاک 27 پاسخگوی مراجعات حضوری عزيزان علاقمند به شرکت در اين دوره ها می‌باشد.

انتهای پیام  313/17

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha