دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام طاهری

حوزه/ رئیس مرکز آموزش مجازی و نیمه حضوری دانشگاه فرهنگ و معارف اسلامی گفت: با پیگیری های انجام شده و مساعدت مراکز دیربط این مرکز آموزشی موفق به دریافت مجوز ۲۱ رشته در مقطع کارشناسی و ارشد شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین طاهری ظهر امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه مجازی فرهنگ و معارف اسلامی وابسته به موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) اظهارداشت: بحمدلله تا کنون موفق به دریافت مجوز 10 رشته کارشناسی برای گسترش علوم معارفی در فضای مجازی شده ایم و این در حالیست که  مجوز مقدماتی این دانشگاه 11 رشته برای مقطع کارشناسی ارشد بوده است.

وی با بیان اینکه این مرکز به دنبال ترویج علوم اسلامی است و با مباحث علوم انسانی ارتباطی ندارد، افزود: با اجرای طرح‌های جدید توانسته‌ایم در راستای تسهیل امور دانشجویان اقدامات قابل توجهی را انجام دهیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین طاهری با تاکید بر اینکه درخواست مجوز چهار رشته معارف نهج‌البلاغه در مقطع کارشناسی ارشد ارائه شده است، اظهارداشت: ترجمه و بارگذاری متون دانشگاه مجازی امام خمینی(ره) به زبان عربی و انگلیسی براساس تاکید رهبر انقلاب اسلامی به صورت ویژه درحال پیگیری است چرا که بیش از 80 درصد متون این دانشگاه مجازی تخصصی است.

وی به آغاز روند بازنگری و تولید در فعالیت‌های پژوهشی اشاره کرد و افزود: طراحی سیستم‌های بومی یکی از ویژگی‌های برجسته این دانشگاه است که به برکت این طراحی‌ها دانش‌پژوهان می‌توانند با تلفن همراه خود از کلاس‌های دانشگاه مجازی امام خمینی(ره) استفاده کنند.

انتهای پیام  313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha