پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت‌الاسلام سروستانی - بوشهر

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از اعزام ۷۳۰ مبلغ و مبلغه استان بوشهر در ماه محرم امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از بوشهر، حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی در حاشیه نشست مبلغان شهرستان بوشهر عنوان کرد: امسال بالغ بر ۷۳۰ مبلغ و مبلغه در ماه محرم به نقاط مختلف استان اعزام شده اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد: از این تعداد ۱۵۰ نفر از مبادی اعزام حوزه علمیه قم به استان اعزام و مابقی از وجود مبلغین و مبلغات بومی استفاده شده است.

وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر نقش مهم مبلیغن در تبیین قیام عاشورا تصریح کرد: مبلغین و مبلغات با حضور در مجالس و محافل ماه محرم و عزاداری های حضرت امام حسین (ع) در انجام رسالت خود اهتمام خواهند داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با تاکید بر لزوم تشریح معضلات و آسیب‌های اجتماعی توسط مبلغان دینی، گفت: تبیین شعار امسال نیز باید توسط مبلغان انجام شود.

وی با اشاره به مسئولیت‌های مبلغان مذهبی، امربه معروف و نهی از منکر را اولین محور فعالیت آنها دانست و این فریضه را همان مسیر حضرت امام حسین علیه السلام عنوان کرد.

حجت الاسلام سروستانی تبیین گفتمان انقلاب را محور دوم خواند و افزود: ضرورت دارد با زنده نگاه داشتن گفتمان انقلاب روح انقلابی را در جامعه حفظ کرد همانطور که به فرموده بنیان گذار کبیر انقلاب «این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است».

مدیرکل تبلیغات استان بوشهر با بیان اینکه جامعه باید انقلابی باقی بماند، خاطرنشان کرد: آنچه موجب بقای انقلاب خواهد شد احیای روحیه انقلابی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha