جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سیدعلی پناه محمودی نیا- تبلیغات اسلامی بوشهر

حوزه / در شرایطی که دشمن همه ارزش های اسلامی جامعه را نشانه گرفته، ما به‌عنوان مریدان حضرت امام حسین (ع) رسالت بزرگی داریم و باید تا پای جان بمانیم و بایستیم تا دین خدا حفظ شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بوشهر،حجت‌الاسلام سیدعلی پناه محمودی نیا، معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی بوشهر، در مراسم سوگواری امام حسین(ع)، در سازمان تبلیغات اسلامی بوشهر، با اشاره به اهداف این قیام  گفت: اصلاح انحرافات ایجاد شده در جامعه اسلامی، رکن مهم فلسفه قیام امام حسین (ع) بود. در زمان حضرت کار به جایی رسیده بود که یزید فاسد ادعای جانشینی پیامبر (ص) و خلافت مسلمین را داشت.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: آن حضرت (ع) برای اصلاح چالش ها و انحرافاتی که در دین اسلام ایجاد شده بود و همچنین مبارزه با حکومت ظلم و فساد قیام کرد و  این امر مهم را با استعانت از فریضه امر به معروف و نهی از منکر انجام داد.

 وی با اشاره به رسالت خطیر شیعیان آن حضرت در پاسداری از ارزش های اسلامی، اضافه کرد: در شرایطی که دشمن همه ارزش های اسلامی جامعه را نشانه گرفته، ما به‌ عنوان مریدان حضرت امام حسین (ع) رسالت بزرگی داریم و باید تا پای جان بمانیم و بایستیم تا دین خدا حفظ شود.

حجت‌الاسلام محمودی نیا با اشاره به دوران دفاع مقدس افزود: همان گونه که جوانان ما در آن دوران با تاسی از امام حسین (ع) در برابر دشمن ایستادگی کردند، همه ما باید هرجا که هستیم از کیان اسلام دفاع کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha