شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رجا ناصر عباس جعفری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین جعفری در پیامی خطاب به مردم پاکستان گفت: محرم ماه صلح و همبستگی‌ است. و حتی غیرمسلمانان نیز به محرم احترام می‌گذارند چه به رسد به مسلمانان. و تمامی مسلمانان شیعه و اهل تسنن سالگرد شهادت امام حسین (ع) و همراهانش را گرامی می‌دارند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین رجا ناصر عباس جعفری، دبیر کل مجلس وحدت مسلمین در پیامی به مناسبت ماه محرم از مسلمانان این کشور خواست عزاداری‌های منظم برگزار کرده و بر وحدت  تمرکز داشته باشند.

در پیام حجت الاسلام والمسلمین جعفری به مردم آمده است: محرم ماه صلح و همبستگی‌ است. و حتی غیرمسلمانان نیز به حرمت محرم احترام می‌گذارند چه به رسد به مسلمانان. و تمامی مسلمانان شیعه و اهل تسنن سالگرد شهادت امام حسین (ع) و همراهانش را گرامی می‌دارند.

وی تصریح کرد: امام حسین (ع) رهبری معصوم، نوه پیامبر اسلام و پیشوای جوانان بهشتی است. آیات قرآن و احادیث حضرت محمد (ص)، خاتم پیامبران، به تکریم امام حسین(ع) آمده‌اند، از این رو بر همه مسلمانان واجب است که او را دوست بدارند و به دشمنانش نفرت بورزند.

در ادامه این پیام آمده است: امام حسین (ع) پیرو واقعی حضرت محمد (ص) بوده، و به شدت با سخره گرفته شدن اسلام به دست رژیم یزیدی مخالفت می‌ورزید. از همین رو نیز برای زنده نگه داشتن آموزه‌های حقیقی اسلامی و ارزش‌های دین اسلام جنگید.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری در پایان سخنانش با بیان اینکه باقی‌ماندگان حکومت سلسله اموی و یزیدیان همواره سعی کرده‌اند به اسلام و مسلمانان ضربه بزنند گفت: آن‌ها همین مسیر را در پاکستان نیز به اجرا گذاشته‌اند. به ویژه گروه‌های تروریستی تکفیری پیروان یزدی و دشمنان مسلمانان شیعه و تمام ملت پاکستان محسوب می‌شوند. شیعیان حامی مبارزه ارتش پاکستان با گروهک‌های شبه نظامی و تکفیری هستند. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha