شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شهادت یک پلیس در حمله تکفیری‌ها به حسینیه‌ای درپاکستان

حوزه/ یک افسر پلیس با نام رضا علی که وظیفه محافظت از حسینیه امام حسین (ع) را در یکی از شهرهای پاکستان به عهده داشت، در اثر حمله نظامی تکفیری‌ها به شهادت رسید.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، در حمله گروهک‌های تکفیری به یک روحانی شیعه در حسینیه‌ای در پاکستان، یک افسر پلیس به شهادت رسید. صبح روز گذشته زمانی که تروریست‌های تکفیری سوار بر موتور سیکلت به روی یک روحانی حسینیه در منطقه بازار بانو در کوهات آتش گشودند، یک افسر پلیس محافظ جان خود را از دست داد.

به گفته پلیس، این افسر پلیس با نام رضا علی مسئول محافظت از حسینیه رضویه را برعهده داشت و زمانی که افراد ناشناس مسلح به سوی حسینیه آتش گشودند، مورد اصابت چندین گلوله قرار گرفته و در جا به شهادت رسید. هدف تروریست‌ها از این حمله، روحانی حسینیه و شیعیانی بودند که در داخل حسینیه حضور داشتند.

با نزدیک شدن ماه محرم، تروریست‌های تکفیری دیوبندی در پاکستان متعلق به گروهک ممنوعه «اهل السنت و الجماعت» سازمان مادر لشکر جهنگوی در این کشور، جنگ یک جانبه خود را علیه مسلمانان صلح ‌طلب ‌شیعه تشدید کرده اند.

متاسفانه عوامل حکومتی پاکستان نیز با برقراری تماس با این شبه‌نظامیان و عاملان غیردولتی آنان در جلسات رسمی امنیتی و دادن اجازه به ایراد سخنرانی‌های تحریک آمیز و نفرت‌محور در سرتاسر پاکستان، آن‌ها را بیش از گذشته تشویق به فعالیت کرده و همزمان با جلوگیری از حضور روحانیون شیعه و ممنوعیت سخنرانی علما و روحانیون برجسته صلح طلب شیعه در بسیاری از مناطق پاکستان خصوصا در ماه محرم، به ایدئولوژی تکفیری در این کشور پروبال می‌دهند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha