سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام سید ابوتراب موسوی-امام جمعه آبیک

حوزه/ امام جمعه آبیک با تاکید بر این که دشمن در جنگ نرم تخریب بنیان خانواده‌ را هدف گرفته است، گفت: باید در جهت خنثی کردن این توطئه شوم دشمن اقدام جدی وکاربردی صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام سید ابوتراب موسوی، امروز در جمع طلاب خواهر مدرسه علمیه خواهران  شهرستان آبیک ضمن تسلیت ایام شهادت سالار شهیدان و یاران با وفای آن حضرت، از حضوربی نظیر و باشکوه ملت ایران در مراسم دهه اول محرم، در مساجد وحسینیه ها قدردانی کرد.

امام جمعه شهرستان آبیک با بیان اینکه دشمن به ‌دنبال تغییر سبک زندگی ایرانی اسلامی با جایگزین کردن الگوهای غربی است، گفتامروز دشمن در حال جنگ نرم با جمهوری اسلامی است و شما طلاب افسران این جنگ در مقابل دشمنان هستید.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد:  امروز یکی از تهدیدات جدی دشمنان از طریق فضا مجازی است، اما بی‌تردید می‌توان از آن به‌عنوان فرصتی در جهت ترویج ارزش‌های اسلامی و شعائر دینی استفاده کرد.

امام جمعه شهرستان آبیک  با اشاره به خطرات تهاجم فرهنگی دشمن در جنگ نرم، بر لزوم آشنایی نسل جوان و نوجوان جامعه به به ویژه جوانان با این خطرات تاکید کرد و گفت: آشنایی نسل جوان جامعه با راه‌های مقابله با توطئه‌های دشمنان می‌تواند در خنثی کردن آن نقش به‌سزایی داشته باشد.

وی یادآورشد : هدف دشمن از راه اندازی جنگ نرم ایجاد شکاف بین مردم و آرمان های شهدا و انقلاب می باشد، ولذا باید در جهت خنثی کردن این توطئه شوم دشمن اقدام جدی وکاربردی صورت گیرد.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: خانواده مهمترین نهاد اجتماعی است که بیشترین تاثیرگذاری را در شئونات مختلف زندگی بشری دارد و متاسفانه سبک زندگی اسلامی درمیان خانواده های مسلمان کم رنگ شده که  باید این مسئله را در جامعه به خوبی تبیین نماییم.

انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha