پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تصاویر/ دیدار اعضای کنگره حضرت آمنه و موکب حضرت معصومه(س) با آیت الله العظمی صافی گلپایگانی

حوزه/ اعضای ستاد موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها با حضرت آیت الله صافی گلپایگانی دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در این دیدار که در بیت معظم له برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد اظهار داشت: آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) در ایام اربعین حسینی با برپایی موکبی در مسیر پیاده روی نجف تا کربلا از زائران اباعبدالله الحسین علیه السلام پذیرایی می کند.
در ادامه، جواد جهانگیرزاده، رئیس ستاد اربعین آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در این باره گفت: در راستای برپایی این موکب، هیئتی از آستان مقدس به عتبات عالیات رفته و با تولیت اعتاب مقدسه معصومین(ع) و جمعی از مسولان عراق دیدار انجام شد و آنها از برپایی موکب این آستان شریف استقبال کردند.
وی با اشاره به برپایی موکب آستان مقدس قم در سال گذشته، گفت: امسال زمینی به مساحت 12 هزار متر مربع در عمود 1080 خریداری شد و علاوه بر پذیرایی از زائران حسینی با توزیع روزانه 10 هزار غذای تبرکی، خدمات گسترده درمانی، بهداشتی و فرهنگی نیز به آنها ارائه می گردد.
معاون اجرایی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها افزود: در این راستا 40 کادر درمانی در موکب آستان مقدس شامل پزشکان، متخصصان و پرستاران هستند. محور اصلی کارها، برنامه های فرهنگی است که برپایی سه وعده نماز جماعت، ارائه مشاوره دینی و معرفتی به زبان های مختلف، حضور خادمان در موکب های عراقی، معرفی شخصیت حضرت فاطمه زهرا و حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیهما و معرفی احیاگران پیاده روی اربعین حسینی از جمله این برنامه هاست.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha