دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
 اجلاس علمی جریان شناسی گروه های انحرافی معاصر

حوزه/ اجلاس علمی جریان شناسی گروه های انحرافی معاصر، به همت معاونت فرهنگی تربیتی جامعه المصطفی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، این اجلاس علمی صبح امروز با حضور جمعی از طلاب، اساتید و دانش پژوهان جامعه المصطفی و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین شاکری معاون فرهنگی تربیتی جامعه المصطفی، حجت الاسلام مسائلی استاد، پژوهشگر و جریان شناس و نیز ناظری، از کارشناسان و اساتید دانشگاه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین شاکری در ابتدا،  ضمن تبیین سیره اهل بیت علیهم السلام در مقابله با جریان های انحرافی، تصریح کرد: اهل بیت(علیهم السلام) در جلوه­ های مختلف در مقابل انحراف هزار چهره ایستادند.

حجت الاسلام مسائلی نیز در ادامه این اجلاس علمی به برخی از مختصات فکری و رفتاری تشیع انگلیسی اشاره نمود و  اظهار داشت: تشیع انگلیسی مجموعه افکار سازماندهی شده است که برای مقابله با تشیع حقیقی برنامه ریزی می شود.

وی ضمن تاکید بر پرهیز از توهین به اعتقادات مذاهب اسلامی، اظهار داشت: توهین به مقدسات و اعتقادات دینی مذاهب اسلامی، بر هم زننده وحدت اسلامی بوده، ادامه نقشه شوم دشمنان الهی است.

استاد ناظری نیز در ادامه این نشست ضمن تاکید بر شناخت دسیسه های شوم دشمنان الهی به برنامه های دشمن در ایجاد جریان های فکری اشاره نمود و یادآور شد: تسنن آمریکایی و تشیع انگلیسی با امکانات تبلیغی خود تلاش می کند تا امت اسلامی را از تمام مباحث کلان جهان اسلام به دور نگه داشته، بحث های فرعی را برجسته نموده، به عنوان موضوع اصلی معرفی نماید.

گفتنی است؛ برگزاری میزگرد علمی و پاسخ به سوالات مطرح شده، از مهمترین برنامه های پایانی این اجلاس بود که با حضور سخنرانان و دبیر علمی حجت الاسلام مرادی دولت آبادی برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha