پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
کد خبر: 397380
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۵
جنگ نرم

حوزه / حجت الاسلام حیدری با تاکید بر نقش جوانان در پیشرفت کشور و تحولات فرهنگی، اجتماعی و سیاسی، گفت: دشمن برای جوانان کشور کمین کرده که باید در این مسیر هوشیار باشیم.

حجت الاسلام صولت حیدری در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری حوزه در گناباد با اشاره به اهمیت جوانان در دنیای امروز، گفت: امروز برنامه ریزی برای هر جامعه ای لازم و موثر است؛ اولین کاری که باید در کارهای فرهنگی انجام داد توجه و اهمیت دادن به جوانان است، چراکه جوانان نیروهای بسیار پربرکت و تأثیرگذاری هستند که در تحولات کشور می توانند نقش آفرین باشند.

وی ادامه داد : دوران جوانی بهترین فرصت برای پاکسازی روح از آلودگی‌های زندگی است بنابراین باید با آموزش جوانان و برنامه‌ریزی صحیح برای اوقات فراغت آنها اجازه ندهیم جوانان ما این فرصت طلایی را به بطالت و بیهودگی سپری کنند.

مسئول امور فرهنگی مدرسه علمیه امام رضا (ع) شهرستان گناباد  افزود: براى استفاده صحيح از فرصت جوانى، بايد به يك راهنماى آگاه و آشنا به مسير و دور از خطا و اشتباه رو آورد و بهترين راه نما قرآن و احاديث صحيح معصومين(عليهم السلام)است.

وی با اشاره به اینکه جوانان از جایگاه بالایی در جامعه برخوردارند افزود: ایجاد نگاه نو نسبت به فرهنگ جوانان و غفلت‌زدایی از مسئولان در امور جوانان در جامعه بسیار ضروری است، چراکه اگر مسئولان توانمندی جوانان را باور کنند می‌توانند زمینه مشارکت هرچه بیشتر آنان را در اداره امور فراهم کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha