یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله جوادی آملی

حوزه/ اعضای ستاد برگزاري يوم الله سيزده آبان استان قم، با حضرت آیت الله جوادی آملی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت الله جوادی آملی عصر امروز در دیدار اعضای ستاد برگزاري يوم الله سيزده آبان استان قم، با اشاره به پیام استکبارستیزی سيزده آبان، گفتند: جريان سيزده آبان دو پيام  داخلی و خارجی دارد؛ پيام داخلي‌ آن، اين است كه مقام و منزلت شهدا را ارج نهاده  و بدانيم در كنار سفره شهدا هستيم، اين تعارف ندارد، در بعد خارجی هم اگر امنيت، استقلال، آزادي و شرف در مقابل استکبار و صهیونیسم داریم، مدیون شهدا می باشیم.

ایشان خطر صهیونیسم را همیشگی دانسته و بیان داشتند: خدا به پيامبر فرمود اين اسرائيلی‌ها هر روز نقشه مي‌كشند و هميشه خنجر دستشان است؛ مبادا خيال كني از خيبر یا مدینه بیرون رفتند و دست از شما برداشتند، اين طور نيست. حالا هم  اين طور نيست كه عوض شده باشند.

معظم له با تاکید بر هوشمندی در برابر توطئه دشمنان اذعان داشتند: بنابراين پیام سيزده آبان این است که ما بايد دو كار انجام دهیم؛  نسبت به خود ايران وظايفمان را انجام  داده و نسبت به بيگانه نیز هوشیار باشيم؛ هوش سياسي ما بايد به گونه ای باشد تا  از هر نقشه اي كه استكبار و صهيونيسم مي‌كشند، باخبر باشيم.

حضرت آیت الله جوادی آملی ابراز داشتند: ما نباید تنها به حفظ مرزهایمان اكتفا كنيم؛ يك بيان نوراني از وجود مبارك حضرت امير(ع) هست که حضرت وقتي پرچم را در جنگ جمل به دست پسرش ابن حنفيه داد فرمود، تو تنها ظاهر لشکر دشمن را نبین، از نظر سياسي جمل و صفين يك مرتبه است، اما اتاق فرمان جنگ در شام است، آنجا را مواظب باش و امروز اتاق جنگ همه جنگ های نیابتی منطقه، استكبار و صهيونيسم است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha