سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام ارزانی

حوزه/ پانزدهمین آزمون سراسری قرآن وعترت در استان اصفهان با حضور بیش از ۸ هزار نفر ثبت نامی در دو بخش مکتوب و شفاهی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی، ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: پانزدهمین آزمون سراسری قرآن وعترت در استان اصفهان، صبح امروز همزمان با سراسر کشور آغاز شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اعلام شرکت بیش از 8 هزار نفر در این آزمون، افزود: بخشی به صورت مجازی و بخشی به صورت کتبی در آزمون شرکت کرده اند که بخش مجازی و کارکنان دولت روز گذشته برگزار شد و امروز نیز بخش کتبی این آزمون سراسری برگزار گردید.
وی ادامه داد: 7 حوزه امتحانی برای این آزمونن پیش بینی شده بود که شرکت کنندگان به صورت کتبی در این آزمون شرکت کردند و شهرستان های اصفهان، کاشان و آران و بیدگل و نجف آباد بیشترین شرکت کننده را داشته اند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به رشته های این آزمون افزود: حفظ 10، 20 و 30 جزء و مفاهیم قرآن از جمله رشته های این آزمون بود که شرکت کنندگان در آزمون می توانستند در رشته بر اساس ظرفیت خود شرکت کنند.
وی ادامه داد: بیش از 200 نفر در این مرحله شرکت کرده و با یکدیگر رقابت کردند و 30 نفر نیز روشن دل بودند که در یک مرحله در حوزه جداگانه در آزمون شرکت کرده اند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه زنان بیشترین شرکت کنندگان این مسابقه بودند، تصریح کرد: بیشترین شرکت کنندگان در رشته حفظ و تدبیر قرآن بودند که فرصتی برای استان اصفهان است می توان از ظرفیت آن استفاده کرد و گسترش فعالیت های قرآنی را رقم زد.
حجت الاسلام ارزانی افزود: این ازمون سالیانه برگزار می شود و امسال در استان اصفهان رشد 12درصدی داشته است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha