جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
علی اسلامی - خبرگان رهبری

حوزه / امام جمعه شهرستان تاکستان بصیرت و دشمن شناسی را دو عامل مهم در برابر توطئه های دشمنان دانست و گفت: رهنمودهای رهبری راهکاری مطمئن برای عبور از توطئه هاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام  والمسلمین علی اسلامی، امروز در جمع  طلاب حوزه علمیه خواهران شهرستان تاکستان به هوشیاری در برابر همه توطئه های دشمنان تاکید کرد و اظهارداشت: بصیرت و آگاهی لازم برای مقابله به تفکراتی که می خواهند با قرائتی شبیه تبشیریه مسیحیت به اسلام ضربه وارد کنند، امری حیاتی و انکار ناپذیر است.

استاد حوزه علمیه قزوین دشمن با توجه به شکست در عرصه های جنگ سخت، افزود: امروز دشمن با بهره گیری از ابزارهای فرهنگی و رسانه ای و ایجاد جریان نفوذ، به دنبال ضربه زدن یا تضعیف مراکز تصمیم ساز در نظام اسلامی است.

عضو خبرگان رهبری افزود: انقلاب نعمت بزرگی  است که خدا به این امت داده است و دشمن در کمین  است تا آنچه را ملت ایران به دست آورده از ما بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی ادامه داد: دراین زمان  که دشمنان اسلام با تکیه بر توان رسانه ای و تبلیغاتی خویش هویت اسلامی و اعتقادی جوانان ما را مورد هدف قرار داده اند باید بیش از گذشته در راستای ترویج آموزه های دینی و اعتقادی در بین جوانان گام بردایم، چرا که هر نوع کم کاری صدمات جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت.

وی بر هوشیاری دلسوزان نظام در برابر توطئه های دشمنان تأکید و خاطرنشان کرد: شاخص و معیار ما رهنمودهای مقام معظم رهبری است و باید دراین راستا با راهکارهای مناسب منویات معظم له را عملیاتی نمائیم.

عضو خبرگان رهبری، رمز بقای این نظام بر آمده از خون شهدا را پیروی از ولایت و رهبری دانست و اظهارداشت: خوشبختانه دشمن شناسی و بصیرت ملت ایران و تبعیت از ولایت باعث شد دشمنان در توطئه هایشان موفق شده و بار دیگر نقشه های شوم آنها نقش برآب شودو پیروی از ولایت و رهبری را رمز بقای انقلاب اسلامی است.

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha