چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
بزرگداشت آیت الله العظمی شاه آبادی

حوزه/ مراسم بزرگداشت آیت الله العظمی شاه آبادی(ره) با حضور مدیر حوزه های علمیه، علماء، طلاب و مسئولین کشوری در قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین نظری منفرد در مراسم بزرگداشت حضرت آیت الله شاه آبادی(ره) که با حضور مدیر حوزه های علمیه، علما و طلاب برگزار شد، با اشاره به شخصیت کم نظیر حضرت آیت الله شاه آبادی ابراز داشت: ایشان عالمی بودند که از تمامی لحظه های عمر خودشان استفاده کردند و جایگاه ایشان در نزد علما نشان از اهمیت ایشان در حوزه های علمیه است.

وی با اشاره به شخصیت والای جناب عمار و خانواده ایشان در صد اسلام ابراز داشت: جناب یاسر و خانواده اش از سابقین اسلام و مقربین خدا و رسولش بودند، پیامبر اکرم(ص) فرمودند بهشت مشتاق عمار است، علت این بود که عمار به خدا، پیامبر، معاد و امیرالمومنین باور داشت و ولایت مدار بود؛ لذا بخاطر باور حقیقی، انسان قدرت می گیرد و پابرجا می ماند، همچون شهدای کربلا  که کار ایشان را  نمی توان از دید مادی نگریست، چرا که این ها معاد باور و خدا باور بودند.

 وی خاطر نشان ساخت: باید دانست که سابقه نقش زیادی در لاحقه دارد ولو ممکن است عده ای سابقه خوبی داشته باشند اما شاید در میانه راه با چیره شدن شیطان بلغزند و عاقبت آنها ختم به خیر نشوند لذا استقامت، پایداری و ایستادگی در برابر باطل یک باور اصیل و الهی می خواهد ولی متاسفانه این باورها امروزه خیلی کم شده است.

وی در پایان اظهار داشت: باید از عمر خود به گونه شایسته استفاده ببریم و تا جایی که می توانیم در جهت رضای الله گام برداریم چرا که در آینده پشیمانی سودی ندارد و باید دانست که عمر بی بازگشت است پس سعی کنیم عبد خوبی برای مولای خودمان باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha