جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله مصطفی علما

حوزه/نماینده ولی فقیه دراستان کرمانشاه گفت : حوزه های علمیه ، محل پرورش هدایتگران جامعه بوده و آینده دینی و سلامت جامعه به این مکان های مقدس بستگی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه ، آیت الله مصطفی علما امروز در دیدار با  حجت الاسلام محمد حسن قاسمی و جمعی از مسئولان حوزوی  عنوان داشت: حوزه علمیه استان کرمانشاه در راستای تربیت و پرورش طلاب مستعد عملکرد قابل قبولی از خود نشان داده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اظهار داشت: حوزه های های علمیه محل پرورش هدایتگران جامعه بوده و آینده دینی و سلامت جامعه به این مکان های مقدس بستگی دارد.

امام جمعه کرمانشاه خاطر نشان کرد: تحصیل بیش از 1000 طلبه در حوزه علمیه استان کرمانشاه نشان دهنده علاوه جوانان و نوجوانان به مسائل دینی و مذهبی و همچنین دغدغه نسبت به حفظ نظام و ارزش های اسلام می باشد.

آیت الله علما در پایان بیان داشت: فرهنگ دینی و سلامت جامعه به تلاش و جدیت طلاب و روحانیون آن منطقه بستگی دارد قطعأ اگر طلاب علم و اخلاق را با یکدیگر پیوند نزنند نمی توانند در هدایت و سعادت مردم جامعه نقش داشته باشند.

حجت الاسلام محمد حسن قاسمی در ادامه با تقدیر از زحمات آیت الله علما ابراز داشت: قطعأ حوزه های علمیه به وجود علمایی بزرگ همچون آیت الله علما نیازمند و وابسته است.

کارشناس امور حقوقی حوزه های علمیه با اشاره به برپایی موکب های پذیرایی از زوار سیدالشهدا (ع) در استان کرمانشاه اظهار داشت: خوشبختانه استان کرمانشاه خدمات و اقدامات شایسته ای در جهت پذیرایی از زوار سیدالشهدا (ع) انجام داده است.

وی در پایان گفت: امید است که بتوانیم با جدیت تمام و تحت سایه ولایت فقیه قدم های سازنده ای در جهت تبلیغ و تبیین اندیشه های دین برداریم.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha