جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مسابقه بین المللی کتاب­خوانی بر مدار آفتاب

حوزه/ راهکارهای اجرایی مسابقه بین المللی کتاب­خوانی «برمدار آفتاب» كه به همت معاونت تبليغات و سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی در ايام دهه آخر صفر برگزار خواهد شد، طي جلسه اي تبیین و بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، در جلسه هماهنگی مسابقه بین المللی کتاب­خوانی "بر مدار آفتاب"، که با حضور حجت الاسلام علی پایاب، رئیس اداره تولیدات فرهنگی، محمد حسن محمدیان به نمايندگي از  سازمان فرهنگی و جمعی دیگر از مسئولان آستان قدس رضوی برگزار شد، اهداف برگزاری این مسابقه، مجموعه هاي مشارکت کننده، شیوه های اطلاع رسانی، شیوه شرکت و گستره این مسابقه تشریح شد.

همچنین در این جلسه، پیگیری و چاپ کتاب، شیوه تبلیغات محیطی در حرم مطهر، چگونگی توزیع جوایز، شیوه های اطلاع رسانی و.... بررسی شد و حاضران در این جلسه، برای مشارکت حداکثری عموم مردم و کارکنان آستان قدس رضوی پیشنهاداتی را ارائه دادند.

این مسابقه که با مشارکت و همکاری معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی و سازمان فرهنگی آستان قدس رضوي برنامه ريزي شده است، با موضوع آشنايي با زندگي امام رضا(ع) به ۵ زبان فارسي، عربي، اردو، انگليسي و آذري ویژه زائران پیاده مشهدالرضا(ع) در دهه آخر صفر برگزار می شود.

در طرح های اجرایی این مسابقه که بزرگترين رويداد بين المللي آستان قدس رضوي در حوزه كتابخواني به شمار می رود، 300 هزار جلد کتاب بر مدار آفتاب چاپ و خلاصه ای از این کتاب­ها، برای ترغيب عموم به مطالعه و شركت در مسابقه از طريق رسانه هاي عمومي تهیه و منتشر خواهد شد.

همچنین فعالیت های اطلاع رسانی از قبیل تهیه تیزر تلویزیون شهری، آگهی برای روزنامه ها، تبلیغات محیطی در سطح شهر مشهد، پوستر ویژه شبکه های اجتماعی، پوستر اطلاع رسانی ویژه عموم و قشر جوان و ...  از سوی اداره کل روابط عمومی و امور رسانه انجام می­شود.

در اين جلسه مقرر شد هماهنگی هاي لازم برای برگزاری مسابقه با سازمان ها و موسسات خارج از حرم مطهر، موسسات آستان قدس رضوی و سراسر کشور، مکاتبه با موسسات و سازمان های دولتی و غیر دولتی برای اطلاع رسانی مسابقه و در صورت لزوم مشارکت در جوایز و چاپ کتاب و... بر عهده سازمان فرهنگي آستان قدس رضوي قرار بگیرد.

برگزاری «دوره آموزشی غیر حضوری هدایت»، با همکاری مرکز آموزش ضمن خدمت کارکنان و ارسال لیست کارکنان شرکت کننده در این دوره برای قرعه کشی، شرکت نیروهای خدماتی، کارگری و شاغل در بخش های مختلف آستان قدس رضوی، اعم از فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی و توزیع 888 عدد فیش میهمانسرای حضرت به برندگان این مسابقه در ایام الله دهه فجر و.... از جمله پیشنهادات این جلسه بود.

کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، کمک هزینه سفر به شهر مشهد مقدس، محصولات فرهنگی، اهدای قرآن رحلی آستان قدس رضوی، بن خرید محصولات نفیس فرهنگی و.... از جمله جوایز این مسابقه بزرگ است که به برندگان اهدا می شود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha