دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حلقه‌ معارف

حوزه/ معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی از برگزاری یک هزار حلقه معارف رضوی، در ایام دهه آخر صفر در حرم مطهر رضوی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام سیدجلال حسینی با اعلام این خبر اظهار کرد: حلقه های معارف رضوی در مدرسه پریزاد، رواق‌های مبارکه دار الحجه(عج)، دارالاجابه و امام خمینی(ره) ویژه برادران و خواهران برگزار می شود.

وی از برگزاری بیش از 500 حلقه معرفت در موکب های بین راهی ویژه زائران پیاده خبر داد و افزود: گفت وگوی صمیمی و چهره به چهره با استادان حلقه‌های معرفت در ایام دهه آخر صفر با رویکرد طرح موضوعات اخلاقی و بیان سیره نبوی و رضوی خواهد بود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: طرح موضوعات کاربردی و مشارکت زائران در مباحث مطروح، از ویژگی‌های برجسته حلقه های معرفت حرم مطهر رضوی است که در مناسبت های مختلف مورد استقبال زائران قرار می‌گیرد.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه روزانه بیش از 50 حلقه معرفت در حرم مطهر رضوی برگزار می شود، گفت: حجج اسلام و المسلیمن روحبخش، کشاورز، نهضتی، عنایتی و ... از استادان این سلسله نشست ها هستند.

وی با اشاره به برگزاری حلقه های معرفت ویژه خواهران در این ایام تصریح کرد: آداب زیارت، موضوع نحوست ماه صفر، اخلاق در سیره نبوی و رضوی، حسن خلق در منظر امام رضا، موضوع ولیعدی امام رضا(ع)، ... برخی از موضوعات این حلقات به شمار می رود.

حجت الاسلام حسینی در پایان بیان کرد: این ویژه برنامه‌ها در ساعات مختلف شبانه روز برگزار می‌شود و تا 11 آذر‌ماه ادامه خواهند داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha