جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حرم رضوی

حوزه / در آستانه فرا رسیدن ۲۸ صفر، ویژه برنامه های سخنرانی و عزاداری حرم مطهر رضوی در ایام رحلت جانگداز پیامبر اعظم(ص) و شهادت امام حسن(ع) اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد ، حجت‌الاسلام والمسلمین سید جلال حسینی، در تشریح برنامه های سخنرانی و عزاداری حرم مطهر رضوی در ایام رحلت جانگداز پیامبر اعظم(ص) و شهادت امام حسن(ع) گفت: برنامه های شب 28 صفر در سه بخش تدارک دیده شده است، اولین مرحله این برنامه از ساعت 17:15 با قرائت زیارت امین الله و مداحی توسط سید مهدی میرداماد آغاز می­شود و در ادامه حجت الاسلام و المسلمین سعیدی به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت و در پایان احمد واعظی از مداحان و ذاکران خاندان عصمت و طهارت به مرثیه سرایی می پردازد.

وی با اشاره به اینکه برنامه عزاداری با محوریت رواق امام خمینی(ره) برگزار می شود، افزود: حجت الاسلام و المسلمین سید محمود مدنی در ساعت 20:15 به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت و در ادامه علی انسانی و مهدی سروری به روضه خوانی و سینه زنی می پردازند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید جلال حسینی ادامه داد: بخش سوم برنامه های شب بیست و هشتم صفر از ساعت 21:30 با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین ماندگاری آغاز می شود و در ادامه مداحان و ذاکران خاندان عصمت و طهارت به مرثیه سرایی و سینه زنی خواهند پرداخت.

به وی، همزمان با رواق امام خمینی(ره) در رواق های دیگر حرم مطهر رضوی برنامه سخنرانی، عزاداری و نشست های حلقه معرفت برگزار می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha